FANDOM

Tumblr lob4wuZuyj1qiz02io1 r1 500.png
Melinda Clarke
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Dana Point, Kalifornia

Data urodzenia

24 kwietnia 1969

Zawód

Aktorka

Postać

Kelly Donovan

Sezon(y)

1

Melinda Clarke to amerykańska aktorka, która grała Kelly Donovan.

BiografiaEdytuj

Melinda pochodzi z artystycznej rodziny. Jest córką aktora Johna Clarka i tancerki baletowej Patricii. Dorastała w Dana Point w stanie California, tam w wieku czterech lat pobierała lekcje tańca w studiu swojej matki. Gdy była nastolatką grała w wielu przedstawieniach i musicalach w międzyczasie uczęszczała na warsztaty w South Coast Repertory(SCR) i letni obóz w Idyllwilde School of Music and the Arts(ISOMATA). Miała również ukończony wieloletni kurs emisji głosu. W wieku osiemnastu lat za zgodą rodziców przeprowdziła się do Los Angeles, aby rozpocząć profesjonalną karierę modelki i aktorki. Największymi jej sukcesami było zdobycie nagrody na Sitges Fantasy Film Festival w Hiszpanii za rolę w filmie "Killer Tongue" oraz Fangoria Chainsaw Award za rolę w filmie "Return Of The Living Dead III". Melinda gra również w serialach, najbardziej znane to : "Heaven Help Us" Aarona Spellinga ,"Soldier Of Fortune Inc." Jerry Bruckheimer'a i "Days Of Our Lives" wyprodukowanego przez NBC. Jednak Melinda najlepiej czuje się w musicalach. To w nich może wykazać się nie tylko umiejętnościami aktorskimi ale zaprezentować się również jako tancerka i śpiewaczka. Jej ulubionym musicalem jest "West Side Story, a filmem "All That Jazz". Na scenie wystąpiła w takich musicalach jak: "The Music Man", "Oklahoma", "West Side Story", "Sound Of Music", "Hello Dolly", czy "The Fantastiks". W wolnym czasie Mindy uwielbia spędzać czas ze swoim mężem, rodziną i trzema kotami o imionach Bella Blue, Bart oraz Cruiser w swoim domu w Los Angeles.

Życie prywatneEdytuj

28. czerwca 1997 roku poślubiła Ernie Miricha, z którym obecnie jest rozwiedziona. Ma córkę Catherine Grace (ur. 04.01.2000).

FilmografiaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ma 170 cm wzrostu.
  • Jest córką aktora Johna Clarka.
  • Odrzuciła rolę Tatum Riley w "Krzyku" Wesa Cravena.
  • Miała siostrę o imieniu Heidi, która zmarła w 1994 roku.
  • Ma brata o imieniu Joshua.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki