FANDOM

MalarkeyMichaelVecchiatoAnd.png
Michael Malarkey
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Bejrut, Liban

Data urodzenia

21 czerwca 1983

Zawód

Aktor
Muzyk

Postać

Lorenzo St. John

Sezon(y)

56

Michael Malarkey to aktor, który wciela się w postać Lorenzo w serialu Pamiętniki Wampirów.

BiografiaEdytuj

Urodził się w Bejrucie w 1983 roku, ale z całą rodziną przeprowadził się do Yellow Springs w stanie Ohio. Jego ojciec jest z pochodzenia Amerykaninem i Walijczykiem, a matka jest Angielką o arabskich i włoskich korzeniach. W 2006 roku Malarkey studiował w Londynie na London Academy of Music and Dramatic Art.

Swoją aktorską przygodę rozpoczął w Londynie, gdzie występował w rozmaitych spektaklach, takich jak "Spring Storm", "Beyond the Horizon", jak również w adaptacjach "Wielki Gatsby" (zagrał rolę Jay'a Gatsby'ego) i w musicalu "Million Dollar Quartet" (wcielił się w Elvisa Presley'a).

Pojawił się w krótkich filmach: "Good Morning Rachel" (2009) i "Ghost in the Machine" (2012), a także w filmie telewizyjnym "Impirioso" przed dostaniem gościnnej roli Enzo w piątym sezonie Pamiętników Wampirów. Po tym jak zyskał uznanie wśród fanów serialu, postanowiono, że jego postać zostanie w szóstym sezonie rozbudowana i wzniesiona do rangi postaci głównej.

FilmografiaEdytuj

Życie prywatneEdytuj

W roku 2009 wziął ślub z Nadine Lewington. W 2014 roku parze urodziło się dziecko - Marlon Malarkey.

CiekawostkiEdytuj

22galeria.png
Michael Malarkey
posiada galerię zdjęć oraz filmów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki