FANDOM

Michael-trevino.png
Michael Trevino
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Montebello, USA

Data urodzenia

25 styczeń 1985

Zawód

Aktor, model

Postać

Tyler Lockwood

Sezon(y)

TVD: 123456
TO: 1

Michael Trevino to amerykański aktor, który gra Tylera w Pamiętnikach Wampirów i The Originals.

BiografiaEdytuj

Michaela Anthony Trevino urodził się 25 stycznia lipca 1985 roku w Montebello, w Kalifornii (Stany Zjednoczone). Jest jedynym dzieckiem państwa Trevino. Jego matka pochodzi z Zacatecas, w Meksyku, a ojciec z  Fresno w Kalifornii. Michael jest bratankiem sławnego zapaśnika Alexandra Trevino. Jako nastolatek przeniósł się do kalifornijskiej Valencji w Santa Clarita. W 2005 roku zaczęła się jego przygoda z filmem, po epizodycznej roli w "Summerland" przyszedł czas na coraz bardziej wyraziste role w serialach takich jak: "Czarodziejki", "Pani Prezydent", "Bez śladu" czy "Dowody zbrodni". W 2006 roku otrzymał role w filmie Francine McDougall, zatytułowanym "Piękne mleczarki", a wkrótce potem partnerował Haylie Duff w dramacie "Miłość znajdzie swój dom" w reżyserii Davida S. Cassa. Za punkt zwrotny w karierze Michaela można uznać jego udział w ekranizacji serii powieści autorstwa amerykańskiej pisarki L.J. Smith, zatytułowanej "Pamiętniki wampirów", gdzie grał jako Tyler Lockwood. Za tę rolę otrzymał 2 nagrody Teen Choice, w kategorii ulubiona telewizyjna męska postać kradnąca sceny.

CiekawostkiEdytuj

  • Ma 171 cm wzrostu.
  • Ubiegał się o rolę Damona w Pamiętnikach Wampirów, którą otrzymał Ian Somerhalder. Ostatecznie wcielił się w postać Tyler'a Lockwooda.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki