FANDOM

Nath
Nathaniel Buzolic
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Sydney, Australia

Data urodzenia

4 sierpień 1983

Zawód

Aktor

Postać

Kol Mikaelson

Sezon(y)

TVD: 345
TO: 1234

to australijski aktor, który gra Kola Mikaelson.

BiografiaEdytuj

Urodził się w Sydney, w Australii 4 sierpnia 1983 r. Jest aktorem o chorwackim pochodzeniu. Regularnie występował w operze mydlanej "Pod błękitem nieba" kanału BBC. Współprowadził również program edukacyjny "Weather Ed", emitowany na stacji meteorologicznej The Weather Channel. Uczęszczał do Australijskiego Teatru Młodych (ATYP) w Sydney oraz ukończył Screenwise Acting School for Film and Television w 2004. Jego debiutem była praca prezentera dla popołudniowego programu dziecięcego "Studio Channel", emitowanego na stacji Disney Channel. Pojawił się również w "Cenie życia", "Home and Away" oraz "Szczurach wodnych". Pierwszą główną rolą, którą zagrał, była tytułowa postać w filmie "Offing David" (2008). Wcześniej występował w drugoplanowych rolach w "My Greatest Day Ever" i "Road Rage". W 2012 roku zagrał w serialu "Pamiętniki wampirów" jako jeden z Pierwotnych, Kol Mikaelson. Pierwszym odcinkiem, w którym się pojawił był Bringing Out The Dead.

CiekawostkiEdytuj

  • Ukończył Screenwise Film & TV School w Sydney.
  • Ma 185 cm wzrostu.
  • Ma psa o imieniu Mali.
  • Ulubionymi książkami są: The Alchemist, The Actor and the Target oraz Lord of the Rings.
  • Rola Stefana Salvatore miała przypaść jemu albo Paulowi Weasley'owi, ale ostatecznie padło na Paula.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki