FANDOM

18stkacaroline
Our Town
Informacje o odcinku
Data premiery

12 styczeń 2012

Napisany przez

Rebecca Sonnenshine

Wyreżyserowany przez

Wendey Stanzler

Poprzedni

The New Deal

Kolejny

The Ties That Bind

Our Town jest jedenastym odcinkiem trzeciego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

URODZINY I POŻEGNANIA - Pomimo tego, że Caroline nie jest w nastroju do świętowania swoich 18 urodzin, Elena, Bonnie i Matt zaskakują ją małym przyjęciem w nietypowym miejscu. Damon i Stefan nie zgadzają się co do tego jak podejść Klausa i lekkomyślny Stefan postanawia przetestować swoją teorię, by doprowadzać sprawy do niebezpiecznych skrajności. Bonnie jest zaniepokojona, gdy Elena mówi jej o nowych planach Jeremy'ego. Na spotkaniu Założycieli, Alaric ponownie natyka się na Dr. Fell, która kłóci się ze swoim byłym - ekspertem medycyny sądowej. Tyler odmawia spełnienia ostatniego żądania Klausa i jest zaskoczony, gdy Klaus akceptuje jego decyzję.

StreszczenieEdytuj

Damon cieszy się z pocałunku i spóźnia się na spotkanie z Bonnie o czym przypomina mu Stefan. Młodszy Salvatore zastanawia się, dlaczego brat jest wesoły. Elena ze złości o pocałunek z Damonem, bije w worek. Alaric uważa, że pierścień się wyczerpuje. Dziewczyna jest zdania, że zauroczenie Damona zadziałało. Bonnie próbuje otworzyć zamknięte zaklęciem trumny. Damon wyczuwa, że w domu czarownic jest ktoś obcy. Okazuje się, że to hybryda i Damon wyrywa mu serce. Elena mówi Bonnie, że Jeremy został zauroczony przez Damona i wyjeżdża do znajomych w Denver. Damon próbuje otworzyć trumny, ale nic z tego. Wie, że jest Klaus, Rebekah, Elijah i dwie trumny plus jedna niewiadoma. Salvatorowie zastanawiają się, czy rodzina jest najważniejsza dla Klausa. Tyler rozmawia z Caroline. Daje je prezent z okazji jej osiemnastych urodzin. Stefan rozmawia z Klausem. Chce, by ten usunął z miasta hybrydy. Pierwotny nie zgadza się i grozi śmiercią Damona. Stefan urywa głowę Mindy-hybrydy, by pokazać, że nie żartuje. Caroline nie przychodzi do szkoły, więc przyjaciele urządzają jej urodzinową niespodziankę w domu i chcą zabrać na ognisko. Ona mówi, że nie czuje swoich urodzin. Klaus chce, by Tyler ugryzł Caroline i tym samym ja zabił. On się jednak na to nie zgadza. Zamiast przyjęcia, którego nie chce Caroline, przyjaciele wyprawiają jej pogrzeb. Klaus przychodzi na przyjęcie, gdzie są założyciele i rozmawia z panią burmistrz. Każe Damonowi pilnować Stefana. Doktor Fell kłóci się z Brianem – lekarzem z rady. Z opresji wyciąga ją Alaric. Na przyjęciu Stefan próbuje zabić koleją hybrydę, ale powstrzymuje go Damon. Tyler przychodzi, żeby porozmawiać z Caroline. Elena mówi Mattowi, że nie może więcej stracić, tych których kocha. Tyler przeprasza Caroline, całuje ją i nieświadomie gryzie w szyję. Matt i Elena wychodzą z grobowca. Dziewczynę porywa Stefan. Damon mówi Klausowi, że Stefan ma Elenę, dlatego powinien zrobić to co mówi jego brat. Matt znajduje ranną Caroline i przynosi do jej domu. Stefan daje Elenie swoją krew i chce ją przemienić w wampira. Chce w ten sposób zmusić Klausa do usunięcia hybryd z miasta. Pierwotny ratuje Caroline dając jej swoją krew. Damon przywozi Elenę do domu. Dziewczyna mówi mu, że nie może jej znowu pocałować. Elena i Bonnie żegna się z Jeremym. Odwozi go Alaric. Caroline budzi się rano zdrowa i odpakowuje prezent od Klausa. Policja znajduje zwłoki Briana przebite kołkiem. Szeryf mówi Damonowi, że to morderstwo.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • The Naked And Famous - Punching In A Dream
  • Coldplay - Up In Flames
  • The Daylights - You Are
  • Trent Dabbs - False Alarm
  • The Airborne Toxic Event - Goodbye Horses
  • Gemma Hayes - Keep Running
  • Courrier - Between

CytatyEdytuj

 Klaus: Mogę pozwolić ci umrzeć, jeśli tego naprawdę chcesz. Jeśli naprawdę wierzysz, że twoje istnienie nie ma sensu… Szczerze mówiąc, sam parę razy o tym myślałem w ciągu tych stuleci.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki