FANDOM

Elena-gilbert-gallery.png
Pamiętnik Eleny
Informacje o przedmiocie
Typ

Pamiętnik

Właściciel

Elena Gilbert

Status

Częściowo zniszczony

Pamiętnik Eleny jest prowadzony przez Elenę Gilbert. Dziewczyna otrzymała swój pierwszy pamiętnik od adopcyjnej matki, Mirandy w wieku 9 lat, jednak pisać w nim zaczęła, kiedy skończyła 10 lat. W odcinku Stand By Me, został on spalony wraz z innymi rzeczami w domu Gilbertów. Po powrocie człowieczeństwa Eleny, zaczęła ponownie pisać w pamiętniku.

WpisyEdytuj

  • Kochany pamiętniku, dziś będzie inaczej, musi być. Będę się uśmiechać i wszyscy mi uwierzą. Będę mówić: w porządku, dzięki. Tak, czuję się lepiej. Już nie będę smutną sierotą. Zacznę od zera, zostanę kimś nowym. I przetrwam.
  • Kochany pamiętniku. Przeżyłam. 37 razy powiedziałam: „W porządku, dziękuję”. Kłamałam. Nikt się nie zorientował. Kiedy ktoś pyta: „Jak się masz?”, nie oczekuje odpowiedzi.
  • Kochany pamiętniku. Myliłam się. Myślałam, że zdołam się uśmiechać i potakiwać. Chciałam stworzyć nowego człowieka bez przeszłości. Bez bólu, kogoś żywego. Ale to nie łatwe. Złe rzeczy się za nami ciągną, osaczają. Mogę jedynie przygotować się na dobro i zaprosić je do środka kiedy przyjdzie, bo jest mi potrzebne. Mnie.
  • Kochany pamiętniku. Dziś jest inaczej. Czuję zmianę. Wreszcie nie żałuję dnia nim się zaczął. Znów go zobaczę. Pierwszy raz od dawna jest mi dobrze.
  • Kochany pamiętniku, nie wierzę w życie wieczne. Ludzie rodzą się, starzeją, umierają. Taki jest świat. Nie ma magii, czarów, mistycyzmu i nieśmiertelności. Tylko racjonalizm. Człowiek jest tym kim za kogo się podaje. Nie ukrywa prawdziwego oblicza. To niemożliwe, jestem niewierząca. Ale jak zanegować to co widzę? Człowiek, który się nie starzeje, nie kaleczy się, zmienia się w niewytłumaczalny sposób. Ukąszenia, ciała wyssane z krwi..
  • Drogi pamiętniku, dzisiaj zrobiłam coś czego najbardziej się obawiałam. Straciłam kontrolę. Zabiłam kogoś. Kiedyś myślałam, że najgorszym uczuciem na świecie jest utrata kogoś kogo się kocha, ale myliłam się.
  • Kochany pamiętniku, czy kiedykolwiek będziesz miał dość mojego pisania o śmierci? Minęły już 4 dni od śmierci Bonnie, a raczej 4 dni odkąd dowiedziałam się, że Bonnie nie żyje. Chciała mojego powrotu do szkoły, więc jestem z powrotem w szkole, studiując, idąc do klasy, próbując iść dalej jak wszyscy inni. Stefan przyjął to najłatwiej. Nie pamięta Bonnie, nie żeby ktoś mu coś zarzucał z wyjątkiem Caroline, która znowu jest z Tylerem. Był dla niej zdrowym roztargnieniem, można to tak nazwać. I adoptowałam mój własny obiekt roztargnienia. Dr. Wes Maxfield. Moja współlokatorka została zabita przez wampira, a doktor Maxfield ukrył ten fakt. Chciałabym wiedzieć dlaczego. Poza tym, im więcej muszę o tym myśleć, tym mniej czasu mam na tęsknienie za Bonnie. Ale w międzyczasie zdecydowałam wierzyć, że ona wciąż nade mną czuwa, ponieważ to jest właśnie Bonnie.

CiekawostkiEdytuj

  • Elena przechowywała swój pamiętnik za obrazem na ścianie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki