FANDOM

Pamiętnikelijah.png
Pamiętnik Elijah
Informacje o przedmiocie
Typ

Pamiętnik

Właściciel

Elijah Mikaelson

Pamiętnik Elijah to pamiętnik, który był prowadzony przez Elijah Mikaelsona, w którym porusza m.in. zmiany w zachowaniu swojego rodzeństwa jako pierworodnych wampirów. Po raz pierwszy jest ukazany w odcinku Tangled Up In Blue, gdzie czyta go Hayley.

W The Casket Girls, został wykorzystany do odnalezienia szczątków Celeste Dubois.

WpisyEdytuj

Sierpień 1359

  • "Zauważyłem różnicę w moim rodzeństwie. Szczepy naszej więzi są pod presją naszego życia jako wampirów. Każdy dzień odsuwa ich dalej od człowieczeństwa, które kiedyś posiadali. Moja słodka siostra, Rebekah stała się bardziej obojętna na brutalność. Jednakże, prawdziwym problemem pozostaje mój brat, Niklaus. On nadal stara się ukryć swoją samotność poprzez okrucieństwo. Wciąż trzymam się nadziei, że ja jako ich najstarszy brat mogę ich poprowadzić na właściwą ścieżkę. Ściężkę obciążoną siłą zjednoczonej rodziny. Jeśli jednak zawiodę, dziedzictwo naszej rodziny skończy w ciemności."

1820

  • "Celeste urzeka mnie, jest perfekcją. [...] Nie żyje. Nawet kiedy świeci słońce, widzę tylko noc. [...] ale dla obietnicy, którą jej złożyłem, że pochowam ją z dala od zamętu czarownic, wampirów i ludzi."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki