FANDOM

Pearl
Zhen Zhu
Informacje biograficzne
Data urodzenia

Późny XV wiek/Wczesny XVI wiek

Miejsce urodzenia

Azja

Zajęcie

Aptekarka (1864)

Gatunek

Duch

Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Nieznany mąż[1]
Anna (córka)
Nieznani dwaj synowie[1]
Nieznane córki[1]

Związki

Harper
Johnathan Gilbert (XIX wiek, romans)

Pozostałe biograficzne
Przemieniony/a przez

Katerina Petrova[1]

Zabity/a przez

John Gilbert (jako wampir)

Przyczyna śmierci

Nieznana (jako człowiek)
Zakołkowanie (jako wampir)

Aktor/ka

Kelly Hu

Pierwsze pojawienie

Children of the Damned (flashback)
Fool Me Once

Ostatnie pojawienie

Ghost World (duch)

Zhen Zhu[2], lepiej znana jako Pearl była matką Anny oraz dobrą przyjaciółką Katherine Pierce. W 1864 roku była partnerką Johnatana Gilberta. 145 lat spędziła w grobowcu. Została zabita przez Johna Gilberta.

HistoriaEdytuj

1864Edytuj

Pearl i Katherine

Pearl i Katherine w 1864 r.

W 1864 r. mieszkała ze swoją córką Annabelle w Mystic Falls. Była aptekarką. Kiedy kazano jej sprzedawać eliksir z werbeny ostrzegła swoją przyjaciółkę – Katherine Pierce. Ona jednak postanowiła zostać, więc Pearl również, co okazało się złym wyborem. Podczas obławy na wampiry Pearl została uwięziona wraz z pozostałymi wampirami w kościele, który później spalono. Zostali uratowani Emily Bennett, która rzuciła zaklęcie i zamknęła ich w krypcie. Podobała się Johnathanowi Gilbertowi, który ostatecznie wydał ją swoim towarzyszom.

SezonyEdytuj

Wygląd zewnętrznyEdytuj

Pearl była piękną kobietą z długimi, ciemnymi włosami oraz z ciemnobrązowymi oczami.

OsobowośćEdytuj

Pearl była bardzo potężną kobietą, nie tylko fizycznie, ale też psychicznie. Przed jej złożeniem w grobowcu, Pearl ukazuje się z nieco czarnym poczuciem humoru, w każdym bądź razie była poważna i ostrożna. Po tym jak Anna uratowała ją z grobowca, ukazana była jako bardzo surowa kobieta. Bała się używać przemocy fizycznej w celu utrzymania porządku i kontroli. Nie śpieszyła się ze swoimi planami, nadal zachowując ostrożność. Miała wielką słabość do swojej córki, Anny, którą bardzo kochała i się o nią troszczyła.

ZdolnościEdytuj

SłabościEdytuj

RelacjeEdytuj

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1

Sezon 3

CiekawostkiEdytuj

  • Jest możliwe, że Katherine używała Pearl i Annę do ochrony przed Pierwotnymi.
  • Pearl wiedziała o Pierwotnych, co ujawnione zostało w odcinku The Reckoning.
  • Nie wiadomo tak na prawdę kiedy Pearl się urodziła, ponieważ według serialu mówi do Damona, że ma nad nim 500 lat przewagi co by oznaczało, że musiała się urodzić ok. XV wieku, natomiast w powieści Pamiętnik Stefano wiadomo jest, że Pearl została przemieniona w XVIII w.
  • Według Pamiętnika Stefano:
    • Pearl została przemieniona wraz ze swoją córką Anną przez Katherine.
    • Jej mąż prowadził małą aptekę.
    • Mieszkała w Charleston, w Południowej Karolinie po wojnie o niepodległość (XVIII wiek) i wtedy poznała Katherine, która ją przemieniła oraz jej córkę, Annę.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj