FANDOM

Pamiętniki Wampirów - Pieśń Księżyca.png
Pamiętniki Wampirów: Pieść księżyca to ósma księga napisana przez tzw. ghostwrittera (jednak cykl jest autorstwa L. J. Smith). Po raz pierwszy wydana 25 października 2010 roku.

OpisEdytuj

Dwa wampiry. Dwaj nienawidzący się bracia. I piękna dziewczyna, której obaj pragną.

Elena: po ucieczce z Mrocznego Wymiaru myśli już tylko o wyjeździe – do college’u, gdzie poznali się jej rodzice. Czuje, że to będzie najlepszy rok, dla niej i dla Stefano.
Damon: przeżył i stał się inny, bardziej łagodny, bardziej… ludzki? Czy pożegnał na zawsze mrok, który spowijał jego duszę?
Stefano: wierzy, że znów ma brata. Lecz czy powinien mu ufać?

Zostawili za sobą Fell′s Church, lecz nie swoją przeszłość. Bo nie mogą uciec przed przeznaczeniem. A Elena nie może dłużej zaprzeczać, że kocha obu braci – ponad życie…

StreszczenieEdytuj

Życie jest lepsze niż kiedykolwiek wcześniej, Elena i jej przyjaciele nie mogą się doczekać wstąpienia do Dalcrest College. Ale gdy studenci zaczynają znikać z kampusu, nagle każdy nowy znajomy staje się potencjalnym wrogiem. Wtedy Elena odkrywa długo skrywany sekret, który wstrząsa nią dogłębnie i zaczyna rozumieć, że ciemność podążała za nią z Fell’s Church. Ale kto ją złapie, gdy upadnie – Stefan czy Damon?

Poprzednia powieść: Kolejna powieść:
Fantom Moc przeznaczenia

Więcej z Fandomu

Losowa wiki