FANDOM

Rozbuduj!

Moonlightring
Pierścień księżycowy
Informacje o przedmiocie
Typ

Magiczny pierścień

Właściciel

Ansel
Genevieve (twórca)
Esther (twórca)
Francesca Correa
Antonio Correa
Benito Correa II
Carlos Correa
Domonique Correa
Rodzina Guerrera
Oliver
Aiden
Inne wilkołaki

Używany przez

Ansel
Francesca Correa
Antonio Correa
Benito Correa II
Carlos Correa
Domonique Correa
Rodzina Guerrera
Oliver
Aiden
Inne wilkołaki

Używany przeciwko

Klątwie wilkołactwa

Status

12 zniszczonych
Masowo tworzone przez Esther

Pierścienie słoneczne chronią wampiry przed słońcem, więc dlaczego pierścień księżycowy nie chroniłby wilkołaków przed klątwą?
—Niklaus o pierścieniu[źródło]

Pierścień księżycowy jest pierścieniem chroniącym wilkołaki przed klątwą księżyca.

HistoriaEdytuj

The OriginalsEdytuj

Moce i zdolnościEdytuj

Pierścienie dają wilkołakom pełną kontrolę nad ich wilczą formą, jednakże ta siła nie jest samoczynna - musi zostać w pewien sposób przywołana przez osobę posługującą się klejnotem, co nadaje jej przeciwnikom niewielką przewagę.

  • Wzmocniona siła - wilkołaki noszące pierścienie księżycowe czerpią pełną moc ze swych wilczych form, co czyni je silniejsze od wampirów bez konieczności przemiany w zwierzęta.
  • Wzmocniona szybkość - wilkołaki zyskują pełną szybkość swych wilczych form nawet podczas używania ludzkiej postaci. Zostało to ukazane, kiedy ścigały wampiry po rozdaniu pierścieni pomiędzy braci Franceski.
  • Ugryzienie wilkołaka - wilkołaki uzyskują zdolność powiększenia swych kłów, które produkują taki sam jad jak w u wilkołaków w zwierzęcej postaci, dzięki czemu ich ugryzienia są dla wampirów zawsze śmiertelne.
  • Wzmocniona zręczność - wilkołaki posiadają nadprzyrodzoną zręczność, dzięki której mogą wskakiwać na duże wysokości, wspinać się oraz szybko biegać, nie męcząc się przy tym.
  • Szybka regeneracja - ulepsza się zdolność do uleczania się.
  • Kontrola przemiany - zdolność decydowania o dokonaniu przemiany podczas pełni oraz dokonanie jej, gdy nie jest to możliwe u zwykłych wilkołaków.
  • Przemiana - wilkołaki mogą sprawić, że ich oczy rozbłysną na żółto, a umiejętności takie jak szybkość czy siła jeszcze się polepszą.

SłabościEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Pierścienie stworzone przez Genevieve, które powstały z krwi Klausa, osłabiały go, gdy wilkołaki korzystały z ich mocy podczas pełni, by zapanować nad przemianą.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki