FANDOM

Rozbuduj!

Tvd-recap-the-new-deal-18.png
Pierścienie Gilberta
Informacje o przedmiocie
Typ

Magiczny pierścień

Używany przez

Johnathan Gilbert (XIX wiek)
Samantha Gilbert (1912 rok)
Grayson Gilbert (do 2009 roku)
John Gilbert
Alaric Saltzman
Jeremy Gilbert
Matt Donovan

Status

Zachowany (jeden)

Tak praktycznie, to chwilowo nie żyjesz.
—Damon do Alarica

Pierścienie Gilberta chronią ludzi przed śmiercią z rąk istoty nadprzyrodzonej, ale tylko pod warunkiem, że w chwili śmierci osoba zabita będzie miała ten pierścień na palcu. Pierścienie Gilberta były noszone przeważnie przez mężczyzn z rodziny Gilbert, aczkolwiek nosiła go także Samantha Gilbert, ponieważ były one przekazywane z pokolenia na pokolenie.

HistoriaEdytuj

Osoba nosząca pierścień może zostać zabita, gdy pierścień ulegnie pocięciu lub zniszczeniu. Grayson i John Gilbert odziedziczyli pierścienie po ojcu. John oddał swój  Isobel, która z kolei dała go Alaricowi. Po kilku latach John ponownie zdobył pierścień, tym razem po śmierci Graysona. Ogólnie podaje się, że istniały tylko dwa autentyczne pierścienie i oba były identyczne - z czarnym kamieniem w środku. Jeden z nich został użyty przez Esther do stworzenia niezniszczalnego kołka z białego dębu.

Emily Bennett stworzyła pierścienie w 1864 roku, i podarowała je Johnowi Gilbertowi, który przekazywał je swoim potomkom. Kobieta nie zdawała sobie sprawy z ujemnych efektów noszenia tych pierścieni. Z czasem zaczynają one bowiem szwankować - osoby używające ich nie umierają, ale cierpią z powodu odniesionych śmiertelnych ran i zaczynają zabijać członków Rady Założycieli. Nie mogą wówczas kontrolować swych działań.

Sezon 1Edytuj

Właściciele/użytkownicyEdytuj

Martwi

Żywi

EfektyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki