FANDOM

Davinaroom.png
Pokój Daviny
Informacje o miejscu
Mieszkańcy

Davina Claire

Typ

Pokój

Miasto

Nowy Orlean

Pokój Daviny jest ulokowany na poddaszu kościóła św. Anny. Przez niespełna rok był zamieszkiwany przez młodą czarownicę, Davinę, która została uratowana przez Marcela i Kierana od krwawego rytuału Zbiorów. Miejsce to jest obecnie składowiskiem rzeczy niepotrzebnych w kościele.

HistoriaEdytuj

Początkowo strych był zagospodarowany dla potrzeb kościoła, jednak po masakrze, jaką urządził Sean O'Connell świątynia została zamknięta, a pusty pokój stał się nowym domem dla uratowanej przed śmiercią Daviny. Marcel oraz ojciec Kieran postanowili przechować ją w pokoju i następnie ewakuować w bezpieczne miejsce, lecz po wyjeździe pastora, wampir zaprzyjaźnił się z dziewczyną, przysięgając jej pomścić zmarłe koleżanki. Davina mieszkała na strychu do czasu, gdy Klaus objął władzę w mieście i uznał ją za swoją własność, sprowadzając do posiadłości.

Na strychu przetrzymywany był przeklęty przez wiedźmy Kieran, który cierpiał na napady szału. Genevieve zamknęła go w tym pokoju czarem blokującym. Tu nastąpiły próby leczenia go elektrowstrząsami, później śmierć, przemiana w wampira oraz ostatnie pożegnanie z bratanicą, Camille.

Później Davina powróciła do swego dawnego pokoju i zamieszkała w nim z wskrzeszonym Mikaelem, którego wykorzystywała do własnych celów - zamierzała z jego pomocą pokonać Klausa. Obecne przeznaczenie strychu jest niejasne.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki