FANDOM

Powrótozmierzchu.png
Pamiętniki Wampirów: Powrót o zmierzchu
to piąta księga (wraz z Uwięzieni) napisana przez L. J. Smith. Po raz pierwszy została wydana w 2009 roku.

OpisEdytuj

Dwa wampiry. Dwaj nienawidzący się bracia. I piękna dziewczyna, której obaj pragną.

Elena: Poświęciła się, by ocalić ukochanego. Przeżyła, lecz wciąż nie jest bezpieczna.
Stefano: Ze wszystkich sił usiłuje chronić Elenę przed tymi, którzy pragną jej krwi.
Damon: Przekonany o swej mrocznej mocy nie cofnie się przed podstępem, by zrealizować tajemniczy plan. Lecz wszyscy troje mogą stać się ofiarami przerażających istot, którymi rządzi zmierzch...

StreszczenieEdytuj

(zawiera również streszczenie księgi Uwięzieni)

Piąta część zaczyna się powrotem Eleny do świata żywych. Elena powraca z zaświatów z nadludzką siłą, która sprawia, że tętno jej krwi posiada przytłaczającą i wyjątkową moc, która jest nie do powstrzymania przez żadnego wampira. Stefano ma za zadanie opiekować się Eleną. Chce jednak opuścić Fell's Church. Damon chce, aby Elena została z nim i rządziła jako jego księżniczka. Kiedy Stefano zostaje wyrzucony z Fell's Church, Damon próbuje przekonać Elenę, że to on jest tym bratem, z którym powinna być. Ciemność pojawia się w mieście i teraz Damon, wieczny łowca, staje się zwierzyną. Zaczyna gnębić wrogo nastawione stworzenia, które mogą go opętać.

Poprzednia powieść: Kolejna powieść:
Mrok Uwięzieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki