FANDOM

Ray.png
Ray Sutton
Informacje biograficzne
Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Pozostałe biograficzne
Przemieniony/a przez

Klaus Mikaelson (2010)

Zabity/a przez

Niklaus Mikaelson (jako wilkołak)
Stefan Salvatore (jako nieudana hybryda)

Aktor/ka

David Gallagher

Pierwsze pojawienie

The Birthday

Ostatnie pojawienie

The Hybrid

Jesteś pierwszym wilkołakiem, którego spotkałem od wielu księżyców. Chcę, byś doprowadził mnie do swojego stada.
—Klaus do Raya[źródło]
Ray Sutton był wilkołakiem, który został zabity z krwią Klausa w swoim organiźmie. Przemiana w hybrydę nie powiodła się, ponieważ jego stan był niestabilny. Został zabity przez Stefana Salvatore, gdy próbował ugryźć Damona.

Sezon 3Edytuj

Suttona poznajemy w pierwszym odcinku trzeciego sezonu The Birthday, gdy przychodzi do baru "Southern Comfort". Niedługo po jego przybyciu, pojawia się Klaus. Wilkołak wyczuwa kłopoty, próbuje wyjść ale na drodze staje mu młodszy z braci Salvatore. Celem hybrydy i wampira jest odnalezienie stada Raya i przemienie ich w hybrydy. Sutton nie chce zdradzić swoich. Dopiero po długich torturach, wyjawia napastnikom miejsce pobytu wilkołaków.

Po przyjściu do obozowiska wilkołaków Ray jest już w trakcie przemiany. Na oczach wilków ożywa. Klaus daje mu krew jednego z wilkołaków, aby ukończyć przemiane, po czym przemienia reszte stada w hybrydy. Jednak po pewnym czasie Sutton zaczyna krwawić z oczu, ma gorączkę i dreszcze. Podczas chwili nieuwagi Klausa, ucieka w głąb lasu. Pierwotny wysyła Stefana za hybrydą. 

Ostatecznie Damon Salvatore walczy z Rayem, umożliwiając ucieczkę Alaricowi i Elenie. Podczas walki znaczną przewagę ma hybryda. Można zauważyć, że Ray całkowicie stracił nad sobą kontrolę. Próbuje ugryźć Damona, ale w ostatniej chwili ratuje go jego brat, wyrywając Suttonowi serce.

ZdolnościEdytuj

  • Siła - jako wilkołak, Ray dysponował dużą siłą. Po przemiane w hybrydę, wraz z narastającą furią narastała także jego siła.
  • Szybkość - po przemianie w hybryde jego szybkość znacznie wzrosła.
  • Zwinność - dzięki cechom wilkołaków, Ray był bardzo zwinny.
  • Zmysły - jako wilkołak posiadał niezwykły węch, dzięki któremu mógł stwierdzić, że Stefan i Klaus są wampirami. 
  • Szybka regeneracja - jako wilkołak posiadał zdolnośc do regeneracji.
  • Ugryzienie mieszańca - jego ugryzienie zabija wampiry.

SłabościEdytuj

  • Jako wilkołak posiadał wszystkie ich słabości: niekontrolowana przemiana podczas pełni księżyca, tojad.
  • Po przemianie w "nieudaną" hybryde można go zabić odcinając mu głowę lub wyrywając serce. Jest częściowo wrażliwy na werbene i wilczy tojad.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki