FANDOM

No image available
Robert Maxwell
Informacje biograficzne
Data urodzenia

Nieznana

Miejsce urodzenia

Nieznane

Status

Żywy

Powiązania
Rodzina

Judith Maxwell (żona)
Thomas Gilbert (szwagier)
Elizabeth Morrow-Gilbert (szwagierka)
Elena Gilbert (adoptowana córka)
Margaret Gilbert (adoptowana córka)

Pozostałe biograficzne
Pierwsze pojawienie

Przebudzenie

Nie możemy się poddawać, bez względu na to, co te dziewczynki mówią.
—Robert do Judith[źródło]
Robert Maxwell to mąż Judith Maxwell (zd. Gilbert) oraz wujek Eleny i Margaret Gilbert

PrzebudzenieEdytuj

Podczas gdy był zaręczony z Judith, odwiedzał ją i jej bratanice, aby im pomagać. Pierwszy raz pojawia się w momencie, kiedy Elena wraz z Bonnie i Meredith wybierają się na bal. Mówi wtedy, że „(...) Elena to odmiana imienia Helena. A z jakiegoś powodu pomyślałem o Helenie Trojańskiej.” Bonnie podsumowuje to, mówiące o niej „piękna i przeklęta.” Co równocześnie nawiązuje do słynnego mitu, jak i do Eleny. Gdy Stefano przywozi Elenę po tym, jak została zaatakowana przez Tylera,  Robert próbuje uspokoić rozczęsioną Judith.

Jego następne wątki są mało znaczące i nie polegają na kilku wypowiedziach.

WalkaEdytuj

Po znalezieniu Eleny, Robert i jej przyjaciółki zostają u niej na noc, aby uniemożliwić jej wymknięcie nocą. Jednak gdy Maxwell śpi, dziewczyny wychodzą na dwór, spuszczając się z wysokiego pigowca, tuż pod oknami Gilbert.

W Święto Dziękczynienia Robert zaprasza Damona na uroczysty obiad, nie zdając sobie sprawy, kim naprawdę jest. Chłopak podaje się za na uczelni Roberta - William i Mary.

Następnym razem widzimy Maxwella podczas Dnia Założycieli. Oglądał ceremonię i przedstawienie wraz z Margaret i Judith. Upomniał Elenę, kiedy nieuprzejmie zwracał się do swojej ciotki.

SzałEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W serialu jego postać nie istnieje, choć niektórzy utożsamiają go z Alarickiem, ponieważ tak jak Robert Saltzman był z ciotką Eleny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki