FANDOM

Abby and Bonnie photo
Rodzina Bennett
Informacje o rodzinie
Gatunki

Czarownice

Status

Ocalały

Powiązania
Spokrewnione rodziny

Rodzina Hopkins
Rodzina Wilson

Przynależność
Posiadłość

Dom rodziny Bennett
Dom Sheili

Nasz rodzina opuściła Salem w roku 1692. Ukrywała swoje przymioty przez setki lat i niech tak pozostanie.
—Sheila o swojej rodzinie.[źródło]

Rodzina Bennett to ród potężnych czarownic. Jest wspomniane, że rodzina opuściła Salem w 1692 roku.

Znani członkowie rodzinyEdytuj

  • Qetsiyah - była najstarszą znaną czarownicą z rodu Bennett, która żyła w I wieku p.n.e. Była zakochana w Silasie, z którym była zaręczona. Stworzyła zaklęcie nieśmiertelności dla siebie i ukochanego, które miało ich połączyć na zawsze.
  • Ayana - była przyjaciółką rodziny Mikaelson, która żyła w X wieku.
  • Czarownica Bractwa Pięciu - była kreatorką Bractwa Pięciu.
  • Emily Bennett - służka Katherine Pierce. Stworzyła dwa pierścienie ochronne dla Stefana i Damona Salvatore. Została spalona na stosie przez rodziny założycieli.
  • Marie Bennett - przodek Bonnie. W serialu ukazany jest jedynie jej nagrobek w odcinku Home.
  • Ernestine Bennett - przodek Bonnie. W serialu ukazany jest jedynie jej nagrobek.
  • Amelia Bennett - przodek Bonnie. W serialu ukazany jest jedynie jej nagrobek. Prawdopodobnie była matką Sheili oraz babcią Abby. Miała romans ze Stefanem, kiedy Sheila była jeszcze młoda.
  • Sheila Bennett - babcia Bonnie oraz matka Abby Bennett Wilson. Nauczała okultyzmu na uniwersytecie.
  • Abby Bennett Wilson - córka Sheili oraz matka Bonnie.
  • Pauline Bennett - prawdopodobnie czarownica, potomek Emily Bennett. Była siostrzenicą/bratanicą Sheili, kuzynką Abby oraz ciotką Bonnie. Jest wspomniana przez Lucy na balu.
  • Joanna Bennett - matka Lucy oraz kuzynka Pauline i Abby.
  • Lucy Bennett - kuzynka Bonnie, córka Joanny oraz była przyjaciółka Katherine Pierce. Poznajemy ją w odcinku Masquerade kiedy to przybywa na bal, jako osoba towarzysząca Katherine.
  • Bonnie Bennett - córka Abby oraz wnuczka Sheili.

Drzewo genealogiczneEdytuj

Qetsiyah

Ayana

Emily Bennett
 
Brat Emily †

Ernestine Bennett †

Amelia Bennett †

Dzieci Emily †

Sheila Bennett

Rodzeństwo Sheili

Abby Bennett Wilson
 
Rudy Hopkins
 
Pauline

Joanna

Bonnie Bennett

Lucy Bennett

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki