FANDOM

Gilbert faamily
Rodzina Gilbert
Informacje o rodzinie
Gatunki

Ludzie
Wampiry (tylko Elena)
Medium (tylko Jeremy)

Status

Ocalały

Powiązania
Spokrewnione rodziny

Rodzina Sommers
Rodzina Flemming

Przynależność
Posiadłość

Dom Gilbertów

Mama, tata, Jenna, Jeremy, Alaric, John, nawet John. Oni nie żyją. Wszyscy nie żyją.
—Elena o swojej rodzinie[źródło]
Rodzina Gilbert jest jedną z rodzin założycieli. Zdaje się być rodziną zamożną, posiadającą dom i domek nad jeziorem.

Znani członkowie rodzinyEdytuj

  • Johnathan Gilbert - pisarz i wynalazca, żył w Mystic Falls w XIX w.
  • Samantha Gilbert - wnuczka Johnathana, najlepsza przyjaciółka Marianny Lockwood. Należała do Rady Założycieli.
  • Chrisopher Gilbert - zginął w wypadku samochodowym.
  • Grayson Gilbert - ojciec Jeremiego oraz mąż Mirandy Sommers. Wraz z żoną adoptowali Elenę, będącą biologiczną córką jego brata, Johna. Zginął w wypadku samochodowym.
  • Miranda Gilbert - żona Graysona, matka Jeremiego. Zginęła wraz z mężem w wypadku samochodowym.
  • John Gilbert - brat Graysona, biologiczny ojciec Eleny Gilbert. Nosił pierścień Gilbertów, chroniący go przed śmiercią z ręki istoty nadprzyrodzonej.
  • Elena Gilbert - biologiczna córka Johna Gilberta, przybrana siostra Jeremiego. W czwartym sezonie staje się wampirem. Związana była z obojgiem braci Salvatore.
  • Jeremy Gilbert - był przybranym bratem Eleny oraz synem Mirandy i Graysona. Medium oraz łowca wampirów, który należał do Bractwa Pięciu. Został zabity przez Silasa, a później wskrzeszony przez Bonnie Bennett.

Drzewo genealogiczneEdytuj

Johnathan Gilbert

Samantha Gilbert

Miranda Sommers-Gilbert
 
Grayson Gilbert
 
John Gilbert
 
Isobel Flemming

Jeremy Gilbert

Elena Gilbert

CiekawostkiEdytuj

  • W książkach jedynymi znanymi członkami są: Pan Gilbert, Pani Gilbert, Elena Gilbert, Margaret Gilbert i ciotka Judith, a później jeszcze Katherine.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj