FANDOM

640px-Guerrera2.png
Rodzina Guerrera
Informacje o rodzinie
Gatunki

Wilkołaki

Status

Wymarli

Powiązania
Spokrewnione rodziny

Brak

Przynależność
Posiadłość

Nieznana

Rodzina Guerrera jest wilkołaczą rodziną przestępców, zamieszkujących Nowy Orlean. Pierwsze wzmianki o nich pojawiły się podczas prohibicji alkoholu w Stanach Zjednoczonych, kiedy to nielegalnie rozprowadzali trunki. Po tym, jak większość członków rodziny zostało wymordowanych, reszta przyjęła nazwisko Correa, by nie zdradzić swego pochodzenia. Zostali wytępieni przez rodzinę Pierwotnych, którzy w ten sposób pomścili rzekomą śmierć małej Hope Mikaelson.

HistoriaEdytuj

W 1919 roku panujący w Nowym Orleanie Klaus oraz Elijah Mikaelson zawarli z rodziną Guerrera nielegalną umowę, na mocy której wilkołaki mogły rozprowadzać alkohol w mieście, pomimo wprowadzonego zakazu. Podczas spotkania wampirów z wilkołakami, do sali wszedł Papa Tunde. Z czasem potężny czarownik wymordował dużą część rodziny Guerrera, a ich głowy nabił na pale. W 1925 roku rodzina Guerrera toczyła wojnę z Marcelem, w konsekwencji czego zabił on całą sforę. Jak się jednak później okazało, nieliczni przedstawiciele rodziny przetrwali.

The OriginalsEdytuj

Kiedy Kieran O'Connell zmarł, do władzy w zarządzie ludzkiej frakcji dostała się Francesca Correa - właścicielka kasyna w centrum miasta. Wkrótce wyszło na jaw, że jest ona w rzeczywistości potomkiem rodziny Guerrera i wilkołakiem z niewyzwoloną klątwą. Francesca i jej bracia zabili ludzi, dzięki czemu odblokowali gen, a następnie zaatakowali wampiry. Posługiwali się pierścieniami księżycowymi, które umożliwiały im pełną kontrolę nad przemianą. Dzięki temu udało im się przejąć kontrolę nad miastem na cztery miesiące. W odcinku Rebirth, Francesca postanowiła zaatakować i w rezultacie zabić Klausa pod wpływem podstępu Elijah, lecz jej rodzina została przechytrzona. Pierwotni współpracujący z Marcelem i Hayley pokonali Guerrerów, a Francesca zginęła z rąk żądnej zemsty panny Marshall.

Znani członkowie rodzinyEdytuj

  • Francesca Correa (1987 - 2012) - młoda przedstawicielka rodziny Guerrera, wilkołaczyca podająca się przez niemal całe swoje życie za człowieka. Stała na straży ludzkiej frakcji po śmierci Ojca Kierana. Doszła do władzy dzięki współpracy z czarownicami. Przez cztery miesiące dowodziła w Francuskiej Dzielnicy, lecz została pokonana przez rodzinę Mikaelson i zabita przez Hayley
  • Benito Correa II (1980 - 2012) - starszy brat Franceski.
  • Carlos Correa (1982 - 2012) - starszy brat Franceski.
  • Domonique Correa (1985 - 2012) - starszy brat Franceski.
  • Antonio Correa (1975/80 - 2012) - najstarszy brat Franceski.
  • Penelope Correa (ur. 1967) - matka Franceski i jej braci. Żona Benito I.
  • Benito Correa I (ur. 1965) - ojciec Franceski i jej braci. Mąż Penelope. Brat Salvatore oraz syn Marie i Eduardo, starszy brat Salvatore'a.
  • Salvatore Correa (ur. 1964) - wuj Franceski i brat jej ojca, Benito I. Syn Marie i Eduardo.
  • Marie Correa (1940 - 1982) - babcia Franceski i jej braci. Matka Benito I i Salvatore'a oraz żona Edvardo.
  • Edvardo Correa (1943 - 1973) - dziadek Franceski i jej braci. Ojciec Benito I i Salvatore'a oraz mąż Marie.
  • Carlitta Correa (1941 - 1999) - siostra dziadka Franceski i jej braci. Ciotka Benito I i Salvatore'a.
  • Gabriel Correa (Kwiecień 1925 - 1952) - pradziadek Franceski i jej braci. Ojciec Carlitty i Edvardo.
  • Angelo Correa - przodek Franceski i jej braci. Ojciec Gabriela.
  • Anna Maria Correa (1922 - 1980) - przodek Franceski
  • Teressa Correa (1921 - 1932) - przodek Franceski.
  • Luigi Correa (1963 - 1998) - wuj Franceski i jej braci.
  • Carla Correa (1942 - 1999) - przodek Franceski, matka Luigi.
  • Catherine Correa (ur. 1965) - siostra Angeliny. Ciotka Franceski i jej braci.
  • Angelina Correa (ur. 1962) - starsza siostra Catherine. Ciotka Franceski i jej braci.
  • Sophia Correa (1942-1999) - żona Carlosa, matka Angeliny i Catherine.
  • Carlos Correa (1942 - 1982) - przodek Franceski, mąż Sophii i ojciec Angeliny i Catherine.
  • Rita Correa (1924 - 1961) - żona Lorenzo.
  • Lorenzo Correa (1918 - 1958) - mąż Rity, przodek Franceski.

Drzewo genealogiczneEdytuj

Edvardo Correa †

Marie Correa †

Salvatore Correa
 
Benito Correa I

Penelope Correa

Antonio Correa †

Domonique Correa †
 
Carlos Correa †

Benito Correa II †

Francesca Correa

CiekawostkiEdytuj

  • Są pierwszą grupą wilkołaków zaangażowaną w kryminalne porachunki.
  • Wiele z nich zginęło z ręki Papy Tunde w 1919 roku, a później zostało przepędzonych z Nowego Orleanu przez Marcela.
  • Po wymordowaniu niemal całego rodu, ci, którzy ocaleli, przybrali nazwisko Correa.
  • Członkowie tego rodu są wypisani w księdze należącej do Ojca Kierana. Dzięki materiałom przez niego zebranym, Cami dowiedziała się, kim tak naprawdę jest Francesca.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki