FANDOM

Épisode-16-saison-2-The-House-Guest-jonas-martin-Luka
Rodzina Martin
Informacje o rodzinie
Gatunki

Czarodzieje

Status

Martwi

Powiązania
Spokrewnione rodziny

Nieznane

Przynależność
Posiadłość

Dom Martinów

Rodzina Martin jest rodziną czarowników i czarownic.

Członkowie rodzinyEdytuj

  • Jonas Martin - był lekarzem, który przybył z Luizjany wraz ze swoim synem Luką. Kolekcjonował Księgi Czarów i powtarzał, że wszystkie czarownice na świecie to jedna wielka, magiczna rodzina, która powstała by sobie nawzajem pomagać. Pracował dla Elijah, ponieważ miał nadzieję, że zdobędzie jego przychylność, a w zamian za to Klaus zwróci wolność jego córce - Grecie. Bardzo kochał swoje dzieci, co z resztą pokazał, kiedy zginął jego syn. Próbował porwać Elenę, jako kartę przetargową, by ratować swą córkę. Został zabity przez Katerinę oraz Stefana.
  • Luka Martin - młodociany czarownik, który wraz ze swoim ojcem przybył z Luizjany do Mystic Falls. Zadurzył się w Bonnie Bennett, która wykorzystała go, aby wyciągnąć z niego informacje na temat celu pobytu w miasteczku. Luka został zabity przez Damona podczas próby przywrócenia życia Elijah.
  • Greta Martin - była córką Jonasa oraz siostrą Luki. Została porwana przez Klausa, ponieważ była mu potrzebna do zdjęcia Klątwy Słońca i Księżyca. Została zabita podczas obrzędu przed Damona.

Drzewo genealogiczneEdytuj

Nieznana matka †
 
Jonas Martin

Luka Martin
 
Greta Martin

CiekawostkiEdytuj

  • Jest pierwszą rodziną czarowników, a nie tylko czarownic, ukazaną na ekranie.

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki