FANDOM

Mikaelsonowie.PNG
Rodzina Mikaelson
Informacje o rodzinie
Gatunki

Czarownice i Czarownicy (Esther, Freya, Henrik)
Hybrydy (Klaus, Hope i Hayley)
Pierwotni (Mikael, Finn, Elijah, Kol, Rebekah)

Status

Ocalały

Powiązania
Spokrewnione rodziny

Rodzina Labonair

Przynależność
Posiadłość

Tymczasowy dom Mikaelsonów
Posiadłość w Nowym Orleanie
Posiadłość Rebeki
Rezydencja Klausa

Ktoś kiedyś powiedział, że miłość zaczyna i kończy się z tą, która dała nam życie. Tysiąc lat temu moja matka zmieniła nas w potwory, lecz deklarowała nam swą miłość nawet wtedy, gdy poprzysięgła sobie naszą destrukcję. Szlachetnego Elijah torturowanego przez wstydliwe sekrety pogrzebane na długi czas. Kola - przebiegłego awanturnika, dbającego tylko o własną skórę. Finna, oddanego ministranta, którego miłość została łatwo zniszczona przez chorą nienawiść naszej matki. Porywczej Rebekah, wyrażającej chęć zaryzykowania wszystkiego dla nikłej szansy, że pewnego dnia odnajdzie szczęście. I mnie, bękarta. Największego wstydu mojej matki. Teraz nareszcie udało nam się ją pokonać, dając jej wybór, o jakim nigdy nie pomyślała dla nas: by żyć nadal jako jeden z potworów, które stworzyła lub umrzeć w cierpieniach, na co tak bardzo zasługuje.
—Niklaus o swojej rodzinie. [źródło]
Rodzina Mikaelson jest rodziną składającą się z pierwotnych wampirów. Wszystkie inne wampiry pochodzą od nich. Są to najpotężniejsze wampiry na świecie. Zostały stworzone przez ich matkę, po starcie najmłodszego z rodzeństwa Henika. Esther, by jej dzieci mogły być bezpieczne zmieniła je w wampiry. Jest ona również jedyną osobą, która nałożyła klątwę na Niklausa.

HistoriaEdytuj

Z początku, nasza rodzina była ludźmi, tysiąc lat temu. Chociaż nasza matka interesowała się czarną magią, byliśmy jedynie rodziną, która starała się przetrwać, gdy było to dość trudne. Bywało lepiej lub gorzej, ale byliśmy szczęśliwi.
—Elijah o początkach jego rodziny[źródło]

Pierwszymi członkami rodziny był mężczyzna o imieniu Mikael i jego żona Esther. Byli bogatymi właścicielami ziemskimi na wsi we wschodniej Europie. Esther była daleko od swojej rodziny, do momentu, w którym okazało się, że jest bezpłodna. Wtedy udała się do swojej siostry, Dahlii, prosząc ją by jej pomogła mieć dzieci. Dahlia zgadziła się, jednak rok później ujawnia, że ceną za jej pomoc jest odebranie jej pierworodnej córki Freyi. Później nakazuje Esther, by udawała, że Freya umarła na dżumę.

Esther i Mikael usłyszeli od czarownicy Ayany o mistycznej krainie gdzie wszyscy byli zdrowi i silni. Rodzina Mikaelsonów wyjechała do tego raju z Ayaną, gdzie osiedlili się obok zdrowego ludu - wilkołaków i żyli w pokoju przez ponad 20 lat. W tym czasie "Pierwotnym" rodzicom urodziło się więcej dzieci: Finn, Elijah, Niklaus, Kol, Rebekah i Henrik. Rodzina była sobie bliska, ale Mikael i jego trzeci syn - Niklaus byli w złych relacjach. Ojciec często bił Klausa i go upokarzał.

Raz w miesiącu rodzina Mikaelson i inni wikingowie ukrywali się w jaskiniach przed swoimi sąsiadami, którzy podczas pełni księżyca przemieniali się w wilki. W trakcie jednej z pełni Klaus i Henrik poszli zobaczyć, jak to się dokonuję co skończyło się śmiercią najmłodszego członka rodziny. Zdesperowany, by ochronić swoją rodzinę przed wilkołakami, Mikael namówił swoją żonę do uczynienia zaklęcia, które sprawi że on i jego dzieci staną się silniejsze, szybsze i zwinniejsze od wilków. Esther poprosiła słońce o życie, a starożytny biały dąb o nieśmiertelność. Mikael podał swoim dzieciom wino zmieszany z krwią sobowtóra Amary - Tatii, a następnie przebił ich serca mieczem. Gdy Pierwotni obudzili się po chwilowej śmierci, ojciec kazał swoim dzieciom wypić ludzką krew, aby dokończyć przemianę w wampiry.

Znani członkowie rodzinyEdytuj

  • Mikael - mąż Esther, ojciec Frei, Finna, Elijah'a, Kola, Rebeki i Henrika. Jest też ojczymem Niklausa. Był postrzegany jako twardy, dumny, agresywny, groźny i dominujący. Został zabity przez Klausa w odcinku Homecoming. W finałowym odcinku pierwszego sezonu The Originals, zostaje wskrzeszony przez Davinę, jednak pod koniec drugiego sezonu po raz kolejny zostaje zabity przez Klausa.
  • Esther - żona Mikaela, którego zdradziła z wilkołakiem. Matka Frei, Finna, Elijah'a, Niklausa, Kola, Rebeki i Henrika. Była postrzegana jako bezwzględna, kłamliwa, samolubna, nadopiekuńcza i manipulacyjna. Była czarownicą i przez większość czasu była trzymana w trumnie i ukrywana przez swojego syna, Klausa. Została zabita przez Alarica Saltzmana. W finałowym odcinku pierwszego sezonu The Originals, wraca do żywych w ciele wiedźmy Cassie.
  • Freya Mikaelson - pierworodne dziecko Mikaela i Esther. Jest ona najstarszą siostrą Finna, Elijah'a, Kola, Rebeki i Henrika, a także starszą przyrodnią siostrą Niklausa.
  • Finn Mikaelson - drugie dziecko Mikaela i Esther. Był postrzegany jako cichy, ponury, niezachwiany, pretensjonalny i osądzający. Został zabity przez Matta Donovana w odcinku The Murder of One. W finałowym odcinku pierwszego sezonu The Originals wraca do żywych w ciele czarownika o imieniu Vincent.
  • Elijah Mikaelson - trzecie dziecko Mikaela i Esther. Jest postrzegany jako szlachetny, honorowy, wybredny, współczujący i poukładany. Przemieniony przez swoją matkę, dzięki krwi Tatii.
  • Niklaus Mikaelson - czwarte dziecko Esther i wilkołaka z sąsiedniej wioski Ansela, oraz przybrany syn Mikaela. Jest postrzegany jako impulsywny, okrutny, mściwy, nikczemny i paranoidalny. Przez długi okres trzymał swoje rodzeństwo w trumnach. Nienawidził swojego ojczyma, którego w końcu zabił.
  • Kol Mikaelson - piąte dziecko Esther i czwarte dziecko Mikaela. Jest postrzegany jako podstępny, czarujący, bezczelny, psotny i nieokiełznany. Przez ponad wiek leżał zasztyletowany w trumnie przez Klausa. Został zabity przez Jeremy'ego Gilberta w odcinku A View To A Kill.
  • Rebekah Mikaelson - szóste dziecko Esther i piąte dziecko Mikaela. Jest postrzegana jako uparta, złośliwa, emocjonalna, lekkomyślna i gwałtowna. Kiedyś zakochana w Stefanie Salvatore. Pod jej opiekę została oddana jej bratanica Hope.
  • Henrik Mikaelson - siódme dziecko Esther i szóste dziecko Mikaela.
  • Hope Mikaelson - dziecko spłodzone w odcinku Bring It On, a o którym dowiadujemy się w odcinku The Originals. Dziecko Klausa oraz Hayley Marshall. Dziewczynka narodziła się w odcinku From a Cradle to a Grave. Została oddana pod opiekę swojej ciotki Rebeki, która ma ją chronić przed czarownicami.

Drzewo genealogiczneEdytuj

Mikael

Esther

Ansel

Freya

Finn
 
Elijah

Kol
 
Niklaus

Hayley

Rebekah

Henrik

Hope

WideoEdytuj

● The Original Family Home03:30

● The Original Family Home

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwisko Mikaelson ma skandynawskie pochodzenie i oznacza "Syn Mikaela".
  • Większość członków rodziny Mikaelson posiada gwałtowny temperament. Prawdopodobnie największy posiadają Mikael, Klaus i Kol.
  • Spokrewnionymi z rodziną Mikaelson są:

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki