FANDOM

Petrovafamily.png
Rodzina Petrova
Informacje o rodzinie
Gatunki

Ludzie (tylko Pani Petrova)
Wampiry (Tylko Katerina, Elena i Nadia)
Sobowtóry
Podróżnicy (Tylko Katerina i Nadia)

Status

Ocalały

Powiązania
Spokrewnione rodziny

Rodzina Gilbert

Przynależność
Posiadłość

Dom Kateriny

Rodzina Petrova jest jedną z kluczowych rodzin serialu.

Znani członkowie rodzinyEdytuj

  • Tatia - to pierwotna Petrova, sobowtór Amary. Jest przodkiem Kateriny Petrovy oraz Eleny Gilbert.
  • Dziecko Tatii (imię nieznane) - dziecko Tatii i nieznanego mężczyzny, urodzone w X wieku. Według Elijah, Tatia miała dziecko zanim poznała rodzinę Mikaelson.
  • Pan Petrova (imię nieznane) - ojciec Katherine. Kiedy Katerina urodziła, odebrał jej córkę, po czym prawdopodobnie oddał komuś na wychowanie. Został zabity przez Klausa.
  • Pani Petrova (imię nieznane) - matka Katherine. Pomogła swojej córce przy porodzie. Została zabita przez Klausa.
  • Katerina Petrova - córka Pana i Pani Petrova, pierwszy sobowtór Tatii. Urodziła się 5 czerwca 1473 roku w Bułgarii. Zabiła się, zmieniając się tym samym w wampira, gdy dowiedziała się, co knuje Klaus. W 1864 roku Katerina Petrova zmienia swoje imię i nazwisko na Katherine Pierce. Później poznaje Stefana i Damona Salvatore, z którymi romansuje, a następnie dzięki jej krwi zostają przemieni w wampiry. W odc 23 sezonu 4 zostaje człowiekiem po spożyciu lekarstwa na wampiryzm, które Elena wsadziła jej do ust. Zostaje zabita przez Stefana Salvatore i kończy w "piekle".
  • Nadia Petrova - córka Kateriny i nieznanego mężczyzny, którą urodziła, gdy była jeszcze nastolatką. Została odebrana matce i oddana nieznanej rodzinie. Katherine poznaje swoją córkę dopiero po 500 latach. Zostaje zabita poprzez ukąszenie Tylera Lockwooda.
  • Dziecko Nadii (imię nieznane) - dziecko Nadii Petrovej. Nadia urodziła je, gdy była jeszcze człowiekiem.
  • Isobel Flemming - biologiczna matka Eleny oraz potomek i przyjaciółka Katherine Pierce. W 2007 roku została przemieniona przez Damona Salvatore. Popełniła samobójstwo, zrywając swój talizman, chroniący ją przed światłem słonecznym.
  • Elena Gilbert - sobowtór Kateriny Petrovej. W pierwszym sezonie dowiaduje się, że została adoptowana, a w czwartym sezonie staje się wampirem. Na początku jest dziewczyną Stefana Salvatore (całe 2 sezony), potem Damona Salvatore.

Drzewo genealogiczneEdytuj

Tatia

Dziecko Tatii †

Pan Petrova
 
Pani Petrova

Katerina Petrova

Nadia Petrova
 
Rodzina Gilbert

Alaric Saltzman
 
Isobel Flemming
 
John Gilbert

Elena Gilbert

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Rodzina Petrova

  • Amara?

    27 wiadomości
    • No dokładnie. ;D Ale teraz już jest krew Hayley, a raczej jej dziecka ;3
    • Wątpię czy sobowtory Amary rodzily sie co 500 lat, ponieważ byly one przeznaczone dla sobowtorow Sillasa a Stefan urodzil sie gdzies ok 1...
  • Czy Tatia jest babką Katherine?

    3 wiadomości
    • Nie. Tatia to przodek Katherine. Podobno sobowtór rodzi się co 500 lat. Katherine jest od Tatii młodsza o 500 lat, więc jak Tatia może b...
    • zgadzam sie z @Wisienkaa

Więcej z Fandomu

Losowa wiki