FANDOM

362686620-10163419.png
Rodzina Salvatore
Informacje o rodzinie
Gatunki

Ludzie
Wampiry (tylko Damon, Stefan i Lily)
Sobowtóry

Status

Wymarły, Nieśmiertelny

Powiązania
Spokrewnione rodziny

Nieznane

Przynależność
Posiadłość

Stara posiadłość Salvatorów
Pensjonat Salvatorów

Rodzina Salvatore jest jedną z rodzin założycieli. Rodzina pochodzi z Florencji, Włoch o czym świadczy florencka pieczęć na niektórych częściach posiadłości Salvatorów. Damon mówi Sage, że na początku XX wieku jego rodzina zbiła majątek na drewnie.

Znani członkowie rodzinyEdytuj

  • Silas - ponad 2000-letni pierwszy nieśmiertelny, który miał za zadanie zażyć lekarstwo i dołączyć do swojej ukochanej po Drugiej stronie. Jego sobowtórem jest Stefan.
  • Giuseppe Salvatore - ojciec Stefana i Damona. Urodził się 9 października 1810 roku. Był jednym z założycieli Mystic Falls oraz należał do Rady Założycieli.
  • Lily Salvatore - matka Stefana i Damona. Została uznana za zmarłą na gruźlicę, lecz jak się później okazuje została w 1903 roku uwięziona w innym wymiarze.
  • Damon Salvatore - starszy brat Stefana oraz syn Giuseppe. Jest wampirem, który był zakochany w Katherine Pierce. Został zabity przez swojego ojca, kiedy był człowiekiem.
  • Stefan Salvatore - młodszy brat Damona oraz syn Giuseppe. Jest wampirem, również jak jego brat był zakochany w Katherine Pierce. W 2009 poznaje Elenę Gilbert, która jak się później okazuje jest spokrewniona z Katherine. Stefan to sobowtór Silasa.
  • Nieznany brat Damona i Stefana - był to syn Giuseppe oraz pewnej kobiety.
  • Zachariah Salvatore - był wnukiem Giuseppe oraz przyrodnim bratankiem Damona oraz Stefana. Został zabity przez Samanthę Gilbert w 1912 roku.
  • Joseph Salvatore - był dziadkiem Zacha Salvatore oraz przybranym potomkiem Damona i Stefana. Został zabity przez Damona w 1953 roku. Podobno był on głównym dostawcą werbeny dla Rady Założycieli, którą pielęgnował w piwnicy.
  • Zach Salvatore - mieszkał w Pensjonacie Salvatorów. Zabił go Damon.
  • Sarah Salvatore - córka Zacha Salvatore oraz Gail. Nigdy nie poznała swego ojca, a jej matkę zabił Damon. Została adoptowana przez rodzinę zastępczą.
  • Tom Avery - daleki potomek rodziny Salvatore i sobowtór Silasa. Został zabity przez Enzo.

Drzewo genealogiczneEdytuj

Silas

Kochanka Giuseppe †

Giuseppe Salvatore

Lily Salvatore

Ojciec Zachariaha †
 
Stefan Salvatore
 
Valerie Tulle
 
Damon Salvatore

Zachariah Salvatore

Nienarodzone dziecko

Joseph Salvatore

Zach Salvatore

Sarah Salvatore

CiekawostkiEdytuj

  • Rodzina Salvatorów przyczyniła się do budowy mostu Wickery.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki