FANDOM

Sam.PNG
Samantha Gibbons
Informacje biograficzne
Data urodzenia

XX wiek

Miejsce urodzenia

Mystic Falls

Znany/a również jako

Pani Gibbons

Gatunek

Duch

Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Damon Salvatore

Przyczyna śmierci

Złamanie karku

Aktor/ka

Tiffany Morgan

Pierwsze pojawienie

A Few Good Men

Ostatnie pojawienie

Let the Right One In

Samantha Gibbons była właścicielką domu, w którym mieszkały wampiry z grobowca. Została zabita przez Damona w Let the Right One In.

Pamiętniki Wampirów Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Frederick mówi jej, aby nigdy nie zapraszała Damon do domu po tym jak mężczyzna porwał Stefana, aby go torturować i zabić Bethanne. Była to forma zemsty przeciwko braciom Salvatore. Alaric był w stanie ich przekonać, aby wyszli dlatego, że udawał kogoś kto miał zepsuty samochód i czy mógłby skorzystać z telefonu. Wyszedł na zaplecze i otworzył drzwi, aby wampir mógł wejść do środka. Kiedy Samatha wyjaśnia nauczycielowi, że nie może wpuścić brata Stefana, Ric wyciąga ją na zewnątrz. Wtedy Damon upewnia się wtedy, że w tym domu ktoś mieszka. Następnie Damon gryzie ją w szyję.

Pokazano, że Pearl, Anna i Harper wciąż mieszkają po tym jak Damon i Alaric zabili większość wampirów: inne, które przeżyły zostały w mieście. Pearl i Harper później zostali zabici przez John'a Gilberta, a pozostali zginęli z rąk Rady Założycieli.

Wygląd Edytuj

Samantha była kobietą, której wzrost wynosi około 177, miała kręcone, brązowe włosy i zielone oczy.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiemy o prawdziwej osobowości Samanthy. Wydawało się, że była uprzejma.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki