FANDOM

3000032515 1 11 nnOa5nHK.png
Sara Canning
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Gander, Newfoundland, Kanada, USA

Data urodzenia

14 lipiec 1987

Zawód

Aktorka

Postać

Jenna Sommers

Sezon(y)

125

Sara Canning jest kanadyjską aktorką, która w serialu wciela się w postać Jenny Sommers.

BiografiaEdytuj

Urodziła się 14 lipca 1987 w Gander (Kanada). Jest córką Wayne'a i Daphne Canning'ów. Od dzieciństwa interesowała się łyżwiarstwem figurowym, a teatr spodobał się jej podczas nauki w F.R. Haythorne Junior High. W trakcie edukacji w Bev Facey Community High School wystąpiła w kilku spektaklach teatralnych. Studiowała na University of Alberta na kierunku dziennikarskim, jednakże opuściła uczelnię i przeniosła się do Vancouver, aby tam rozpocząć edukację w Vancouver Film School. W 2008 roku zaczęła się jej przygoda z aktorstwem - po epizodycznej roli w "Tajemnice Smallville" przyszedł czas na coraz bardziej wyraziste kreacje w serialach takich jak: "Kyle XY", czy "Nie z tego świata". W 2009 roku otrzymała rolę w filmie Rona Olivera, zatytułowanym "Mroczne niebo", a wkrótce potem partnerował jej James Van Der Beek w thrillerze "W biały dzień" w reżyserii Gary'ego Yatesa. Dużą sławę przyniósł jej udział w ekranizacji serii powieści autorstwa amerykańskiej pisarki L.J. Smith, zatytułowanej "Pamiętniki wampirów". Aby wystąpić w serialu musiała przeprowadzić się z Kanady do Atlanty. W jednym z wywiadów powiedziała "południowa część Stanów Zjednoczonych ma zupełnie inną kulturę niż na zachodzie Kanady, jednak szybko się do niej przyzwyczaiłam". Po dwóch sezonach zakończyła pracę na planie "Pamiętników wampirów" i wróciła do swojego rodzinnego miasta. W 2012 roku otrzymała propozycję zagrania głównej bohaterki w produkcji "Siły pierwotne: Nowy świat". Serial został zakończony po pierwszym sezonie.

FilmografiaEdytuj

Życie prywatneEdytuj

CiekawostkiEdytuj

22galeria.png
Sara Canning
posiada galerię zdjęć oraz filmów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki