FANDOM

Tumblr mtvppig9Fz1rq2izdo2 250
Sean Faris
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Houston, Texas

Data urodzenia

25 marca 1982

Zawód

Aktor, model

Postać

Ben McKittrick

Sezon(y)

Sezon 1

Sean Faris to amerykański aktor, który grał Bena McKittticka w pierwszym sezonie Pamiętników Wampirów.

BiografiaEdytuj

Urodził się 25 marca 1982 roku w Houston, w stanie Teksas. Jako młodzieniec był pełen energii, grał w baseball, koszykówkę i piłkę nożną . W wieku 12 lat przeniósł się z matką do Ohio, tam uczęszczał do szkoły Barbizon w Cleveland. W 2000 roku z wyróżnieniem ukończył szkołę średnią Padua Franciscan High School w Parmie w stanie Ohio. Następnie przeprowadził się do Los Angeles, gdzie rozpoczął karierę filmową. Zagrał w wielu różnych projektach, między innymi w "Reunion" - amerykańskim serialu telewizyjnym. 2004 roku wraz a Alexą Vega Ellesse zagrał w filmie "Piżama Party". Najbardziej znany jest z roli Jake'a Tylera z filmu "Po prostu walcz". W tym samym roku wyprodukował i wystąpił w krótkim filmie o nazwie "Manifest Destiny". Faris jako główny bohater wcielił się także w gracza rugby w ekranizacji sportowej "Niezłomny".

Życie prywatneEdytuj

FilmografiaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Na potrzeby filmu "Forever Strong" aktor przygotowywał się do roli rugbysty biegając codziennie po 12 mil.
  • W 2000 roku ukończył Padua Franciscan High School w Parmie (Ohio, USA).
  • Zanim zajął się aktorstwem chciał dostać się do Sił Powietrznych USA. Stało się to niemożliwe ze względu na wadę wzroku.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki