FANDOM

Sean O'Connell.png
Sean O'Connell
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1988

Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Camille O'Connell (siostra bliźniaczka)
Kieran O'Connell (wujek)

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Agnes

Przyczyna śmierci

klątwa

Aktor/ka

Matt Kabus

Pierwsze pojawienie

Girl in New Orleans

Ostatnie pojawienie

Sinners and Saints

Sean O'Connell był bratem bliźniakiem Camille. Zabił członków seminarium, a później samego siebie w wyniku klątwy nałożonej na niego przez Agnes.

Sean był członkiem rodziny O'Connell.

The OriginalsEdytuj

W Girl in New Orleans, kiedy Rebekah przybyła do Kościoła św. Anny, zobaczyła plamy krwi na ścianach i podłodze. Powitał ją Ojciec Kieran i powiedział, że świątynia jest zamknięta od czasu masakry, która się tu rozegrała.

W tym samym odcinku Camille opowiedziała Klausowi historię swego brata, Seana. Przygotowywał się on do zawodu księdza. Pewnego dnia stracił panowanie nad sobą i zamordował dziewięciu innych wikariuszy, a następnie popełnił samobójstwo. Od tamtej pory kościół przestał być odwiedzany przez wiernych, którzy byli poruszeni ową tragedią.

W Sinners and Saints, ukazana jest retrospekcja do przygotowań czarownic przed Zbiorami. Ojciec Kieran nie zgodził się na odbycie się rytuału, co spotkało się z gniewem wiedźm. Jedna z nich, Agnes, w ramach zemsty nałożyła klątwę na bratanka pastora, Seana. Od tego momentu chłopak powoli popadał w obłęd, aż pewnego dnia popełnił masowe morderstwo, zabijając także i siebie. Zrozpaczony Kieran opuścił Nowy Orlean, a kościół został zamknięty.

Próbowałem rozgryźć to, co działo się z Seanem, ale za bardzo skupiłem się na rozumieniu tego, zamiast na próbach powstrzymania go.
—Kieran do Camille[źródło]

OsobowośćEdytuj

Camille utrzymywała, że Sean zawsze był bardzo spokojny i nigdy nie spodziewałaby się po nim, że byłby zdolny do takiej zbrodni.

WyglądEdytuj

Sean był wysokim chłopakiem o niebieskich oczach, różowych ustach, jasnobrązowych włosach oraz jasnej karnacji.

WystąpieniaEdytuj

The Originals: Sezon 1

W każdym przypadku były to retrospekcje.

CiekawostkiEdytuj

  • Camille wierzyła, że został zahipnotyzowany przez wampira, aby zabił siebie i swoich kolegów z seminarium.
  • W dzieciństwie wymyślił specjalny kod, którego używał wraz z siostrą, aby przekazywać sobie wiadomości.
  • Irlandzkie imię Sean oznacza "Bóg jest łaskawy".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki