FANDOM

Zero rabatów dla przyjaciół. Zero darmowych myć. Zero pracy na zeszyt. Nie róbmy z tego akcji charytatywnej.
—Caroline o Sexy Suds Car Wash[źródło]
Sexy Suds Car Wash to akcja na rzecz Mystic Falls High School. Fundusze zebrane podczas mycia samochodów przez członków klubu szkolnego oraz cheerleaderki, którzy robili to w kostiumach kąpielowych, zostały przekazane na rozbudowę obiektów sportowych.

Koordynatorką akcji była Caroline, a po jej zniknięciu dowodzenie przejęła Tiki. Wydarzenie miało miejsce w odcinku You're Undead to Me.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Tiki nazywa samochód jednego z klientów gratem, czym irytuje Bonnie, która za pomocą magii oblewa wodą dziewczynę.
  • Jenna i Logan spotykają się nieopodal wydarzenia. Dziennikarz relacjonuje do lokalnej telewizji, co dzieje się w szkole.
  • Elena rozmawia ze Stefanem o jego pierścieniu.
  • Elena spotyka dziadka Tiki, który poprzedniego dnia dziwnie zareagował na widok Stefana i rozmawia z nim. Mężczyzna wyznaje jej, że w 1953 roku znał Stefana Salvatore, co sprawia, że dziewczyna zaczyna mieć wątpliwości co do tego, czy jej ukochany jest człowiekiem.
  • Logan pozwala Elenie przeszukać stare materiały telewizyjne, w których dziewczyna znajduje nagranie ze Stefanem.
  • Damon wabi Caroline do domu Salvatorów, dzięki czemu dziewczyna go uwalnia.
  • Pod nieobecność Caroline Tiki obwołuje się koordynatorką akcji i każe Bonnie zamieść chodnik. Czarownica irytuje się i podpala go, a ogień przechodzi na stojące obok auto. Dopiero Stefan uspokaja ją.
  • Matt radzi Stefanowi, by zdradził Elenie to, co przed nią ukrywa, bo ona i tak nie spocznie, dopóki się tego nie dowie.

CiekawostkiEdytuj

  • Za umycie samochodu wewnątrz i na zewnątrz płacono 20 dolarów, natomiast jedynie z zewnątrz - 15 dolarów.

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj