FANDOM

Sezon pierwszy Wampiry: Dziedzictwo został ogłoszony 11 maja 2018 roku. Premiera pilotażowego odcinek serialu odbyła się 25 października 2018 roku.

31 stycznia 2019 roku stacja CW ogłosiła że serial zostanie przedłużony o drugi sezon.

Streszczenie Edytuj

Wampiry: Dziedzictwo to serial o nowym pokoleniu nastolatków, którzy obdarzeni są nadprzyrodzonymi zdolnościami i uczą się w szkole Salvatore z internatem dla nadprzyrodzonych istot. Uczniowie szkoły doskonalą swoje nadprzyrodzone zdolności i uczą się jak zostać bohaterami a nie podążać za swoją mroczną naturą. Serial koncentrowany jest na postaci 17-letniej Hope Mikaelson trybrydzie, która jest córką jednego z pierwotnych wampirów Klausa Mikaelsona i wilkołaczycy Hayley Marshall. W serialu występują także czarownice bliźniaczki Lizzie i Josie Saltzman, które są córkami dyrektora szkoły Alarica Saltzmana.

Rozdziały Edytuj

TBA

Obsada Edytuj

Lista Odcinków Edytuj

Obraz Tytuł Scenarzysta Reżyser Premiera #
1x01 Legacies-Hopee This is the Part Where You Run Scenarzysta: Julie Plec Reżyser: Chris Grismer 25 października 2018 #1x01
Pod przewodnictwem dyrektora szkoły Alarica Saltzmana, dla nowej generacji nadprzyrodzonych istot w szkole Salvatore dla nadprzyrodzonych istot - w tym trybrydy Hope Mikaelson, bliźniaczek Alaica Lizzie i Josie, energicznego wampira MG, oraz nowo przemienionego wilkołaka Rafaela oraz tajemniczego Landona - dojrzewanie w najbardziej nie konwencjonalny sposób, pielęgnowani, aby być sobą... pomimo ich najgorszych impulsów.
Wbpp3 We're Being Punked, Pedro Scenarzysta: Julie Plec i Sheyman Payne Reżyser: Carol Banker 8 listopada 2018 #1x03
Jako kara za złamanie zasad, Hope, Lizzie, Josie i MG są zmuszeni do wzięcia udziału w pracy społecznej na placu miejskim Mystic Falls. Tymczasem próba beztroskiego życia na drodze przez Landona i Rafaela przybiera niebezpieczny obrót, gdy stają się niczego nie podejrzewającymi celami. Wreszcie Alaric zdaje sobie sprawę, że ukrywanie sekretów przed swoimi uczniami może powodować więcej szkód, niż korzyści.
Le-01x06 Mombie Dearest Scenarzysta: Marguerite MacIntyre Reżyser: Geoff Shotz 6 grudnia 2018 #1x06
Podczas gdy Lizzie i Josie przygotowują się na długo oczekiwaną imprezę z okazji urodzin, Alaric jest pochłonięty najnowszym nadprzyrodzonym przybyciem - który przebywa zbyt blisko domu. W innym miejscu, najnowszy plan Penelope daje MG ostatnią szanse uderzenia do Lizzie w jej wilki dzień, a nieoczekiwana zdrada powoduje, że napięcie między Hope i Rafaelem.
1x07 Death Keeps Knocking On My Door-Alaric Death Keeps Knocking On My Door Scenarzysta: Julie Plec Reżyser: Angela Gomes 13 grudnia 2018 #1x07
Gdy Hope pogrąża się w lekturze, by dowiedzieć się więcej o najnowszej nadprzyrodzonej istocie, która ma pojawić się w szkole, wydarzenia przybierają mroczny i pokręcony obrót, zmuszając ją do skonfrontowania się z jej najgorszymi lękami. W międzyczasie Alaric próbuje pomóc Rafaelowi poradzić sobie, gdy jego przeszłość powraca, by go nawiedzać.
Hope 1x08 Maybe I Should Start From The End Scenarzysta: Brett Matthews Reżyser: Nathan Hope 24 stycznia 2019 #1x08
Po odkryciu, że Landon ma kłopoty, Hope i Alaric rozpoczynają poszukiwanie go. Po drodze odkrywają zaskakujące informacje o przeszłości Landona.
Dklsa What Was Hope Doing In Your Dreams? Scenarzysta: Penny Cox Reżyser: Darren Grant 31 stycznia 2019 #1x09
Podczas stresującego tygodnia egzaminów, próba Hope, Rafaela, Landona i MG uczenia się zostaje przerwana poprzez pojawienie się nowego potwora, który karmi się najgorszymi obawami. Tymczasem Hope walczy z sekretem, który utrzymywała przed Landonem.
1x10 (3) There's A World Where Your Dreams Came True Scenarzysta: Brett Matthews & Josh Schaer Reżyser: John Hyams 7 luty 2019 #1x09
Po pobycie w Europie wraz z matką, Lizzie wraca do Mystic Falls i staje twarzą w twarz z kimś, kto pomoże spełnić jej wszystkie życzenia- włączając w to zniknięcie Hope Mikaelson. Pojawia się także Alaric i Josie.
Wampiry dziedzictwo 1x11 lizzie josie 2 We're Gonna Need A Spotlight Scenarzysta: Thomas Brandon & Penny Cox Reżyser: Barbara Brown 21 luty 2019 #1x10
Kiedy Alaric decyduje się na przełożenie dorocznego pokazu talentów, Lizzie i Josie są zdeterminowane sprawić, by jednak się odbył. W międzyczasie, napięcie wzrośnie gdy uczniowie zmierzą się ze stworzeniem, które obniży ich zahamowania. W końcu, Alaric decyduje udać się na wagary z Emmą.

Zdjęcia promocyjneEdytuj

Trailery Edytuj