FANDOM

Sezon trzeci The Originals rozpocznie się jesienią 2015 roku w Stanach Zjednoczonych. W dniu 12 stycznia  2015 roku ogłoszono, że serial przedłużono o następny sezon. Joseph Morgan potwierdził to na swoim twitterze.

StreszczenieEdytuj

Tragedie i triumfy rodziny Mikaelson będą kontynuowane kiedy wkroczymy w trzeci sezon serialu. Pierwotna hybryda wampira i wilkołaka Klaus Mikaelson (Joseph Morgan) i jego brat Elijah (Daniel Gillies) spędzili tysiąc lat walcząc w obronie swojej dysfunkcyjnej rodziny, ale teraz Klaus i hybryda Hayley (Phoebe Tonkin) mają maleńką córeczkę, Hope, co oznacza, że stawka jest wyższa niż kiedykolwiek. W drugim sezonie, Klaus i Elijah zjednoczyli się przeciwko swojej zmartwychwstałej matce, Esther, która torturowała ich demonami z ich przeszłości, próbując tym samym nakłonić ich aby zrezygnowali ze swoich wampirzych ciał i stali się śmiertelnikami. Esther, jednakże była tylko zapowiedzią, jako, że Klaus dowiedział się, że Hope naznaczona jest starym przekleństwem życia w odosobnieniu i przerażeniu, które ma przyjść z rąk siostry Esther, Dahlii, a pokrzyżowanie jej planów wiele kosztuje rodzinę.
Sezon 3. zastaje Klausa i Elijaha zniechęconych do siebie, a obaj bracia przystosowują się do życia z dawno utraconą siostrą, Freyą (Riley Voelkel). Hayley bardzo cierpi z powodu zemsty Klausa, podczas gdy Marcel (Charles Michael Davies) i Davina (Danielle Campbell) rządzą miastem zgodnie z nowym statusem. Tymczasem, Cami (Leah Pipes) i Vincent (Yusuf Gatewood) odkrywają zadziwiającą tajemnicę obejmującą nowego mieszkańca Nowego Orleanu - pierwszego wampira stworzonego przez Mikaelsonów tysiąc lat temu.

RozdziałyEdytuj

  • Rozdział I: Trójca (Odc. 3x01 - 3x10)
  • Rozdział II: Broń (Odc. 3x11- 3x14)
  • Rozdział III: Bestia (Odc. 3x15- 3x22)

ObsadaEdytuj

Lista odcinkówEdytuj

Obraz Tytuł Scenarzysta Reżyser Premiera #
TO-301 For the Next Millennium Scenarzysta: Michael Narducci Reżyser: Lance Anderson 8 październik 2015 #3x01
Kilka miesięcy po brutalnym i śmiertelnym starciu z Dahlią wciąż panuje niezgoda między braćmi Klausem i Elijah, chociaż Freya szuka sposobu na naprawienie ich popsutych relacji i przywrócenie rodziny do stanu, w jakim była kiedyś. w międzyczasie, podejrzliwość Klausa nasila się gdy dowiaduje się, ze stary znajomy wampir imieniem Lucien przybył do Nowego Orleanu z tajemniczym planem dotyczącym pozostałych pierwotnych członków rodu Mikaelsonów. Gdzieś indziej, Elijah wątpi, czy potrafi wybaczyć swojemu bratu jego piętrzące się przewinienia, podczas gdy Hayley zmaga się nad zalewiskiem z ciążącą na niej klątwą, przez którą musi pozostać w wilczej formie. We Francuskiej Dzielnicy Vincent i Cami pomagają detektywowi Kinney po dokonaniu pewnych makabrycznych odkryć, przez co zaczynają wierzyć, że na wolności może być seryjny morderca. Ostatecznie Marcel, który ponownie odzyskał kontrolę nad Francuską Dzielnicą, testuje nową strategię rekrutowania wampirów, podczas gdy Davina, która jest teraz nową Regentką czarownic z Nowego Orleanu, podejmuje decyzję, która postawi ja i Marcela po przeciwnych stronach narastającego konfliktu.
9hmp 06 10 2015 You Hung the Moon Scenarzysta: Carina Adly MacKenzie Reżyser: Jeffrey Hunt 15 październik 2015 #3x02
Po odkryciu, że rozpoczęły się łowy na wilkołaki z zalewiska, Elijah i Jackson zaczynają martwić się o bezpieczeństwo Hayley, gdy nie pojawia się ona podczas pełni. W międzyczasie Davina, która jako jedyna zna miejsce pobytu Hayley, wymyśla sposoby by użyć tej wiedzy na swoja korzyść. Gdzieś indziej, Cami zwraca się do Klausa ze swoją teorią odnośnie tego, kto stoi za serią morderstw we Francuskiej Dzielnicy, podczas gdy Lucien dostarcza Elijah niepokojące ostrzeżenie, że zanosi się na wojnę między członkami rodu. Ostatecznie, po otrzymaniu złowrogiej przepowiedni o przyszłości rodzeństwa Mikaelsonów, Klaus podejmuje się ostatecznych sposobów na potwierdzenie tego potencjalnie nadciągającego zagrożenia.
Ju2 I'll See You in Hell or New Orleans Scenarzysta: Declan de Barra i Michelle Paradise Reżyser: Michael Grossman 22 październik 2015 #3x03
Gdy napięcie staje się wyższe niż kiedykolwiek, Klaus i Elijah zostają zmuszeni, by współpracować, w celu odkrycia prawdziwych motywów wizyty Luciena w Nowym Orleanie. Cami jest zdziwiona, gdy staje twarzą w twarz z Lucienem i zaskoczona, gdy on ujawnia nieoczekiwane informacje swojej przeszłości z Klausem. Gdzie indziej, tajemnicza postać przedstawia kuszącą ofertę Marcelowi, a Hayley w niekonwencjonalny sposób radzi sobie, z sytuacją, w której się znalazła. Wreszcie, stary znajomy z przeszłości Elijah przybywa do Nowego Orleanu i ujawnia pewne wstrząsające wieści, które dotyczą narastającego zagrożenia dla rodzeństwa Mikaelsonów. W odcinku zobaczymy także Yusufa Gatewooda.
Ju A Walk on the Wild Side Scenarzysta: Ashley Lyle i Bart Nickerson Reżyser: Matt Hastings 29 październik 2015 #3x04
W celu stwierdzenia z jakimi zamiarami stary znajomy Tristan przybył do Nowego Orleanu, Elijah zastanawia się nad uczestnictwem w gali organizowanej przez tajemniczych starożytnych wampirów znanych jako The Strix, a Hayley wprasza się, by towarzyszyć mu. Tam [na balu - przyp. red], Marcel otrzymuje kuszącą ofertę złożoną przez tajemniczą kobietę o imieniu Aya, ale szybko zdaje sobie sprawę, że rzeczy nie zawsze są takie, na jakie wyglądają. Gdzie indziej, istotny element planu Luciena znika, on i Klaus tworzą próbny sojusz, by go znaleźć.
Ju4 The Axeman's Letter Scenarzysta: Diane Ademu-John i Michael Russo Reżyser: Michael A. Allowitz 5 listopad 2015 #3x05
Gdy wojna między liniami nadal rośnie, Klaus otrzymuje nieoczekiwaną wizytę postaci z jego przeszłości. Kiedy Elijah podejrzewa, że Tristan coś ukrywa, werbuje on Marcela do pomocy, aby odkryć o co mu chodzi. Gdzie indziej Davina zmaga się ze swoją rolą jako Regent i poszukuje porady u Hayley . Wreszcie starożytny sekret, który został ujawniony, może podzielić braci Mikaelson na dobre.
Ju5 Beautiful Mistake Scenarzysta: Christopher Hollier i Kyle Arrington Reżyser: Steven DePaul 12 listopad 2015 #3x06
Gdy Elijah i Freya zdają sobie sprawę, że Rebekah może być celem najnowszego planu The Strix, robią wszystko, aby ją chronić. Gdzie indziej, Klaus spędza czas z Aurorą, aby dowiedzieć się, gdzie jest jej lojalność, podczas gdy niebezpieczne starcie z członkiem The Strix prowadzi Hayley i Marcela do niepokojącego odkrycia. Wreszcie, program stworzony przez Luciena pozostawia Cami w obliczu trudnej decyzji, a detektyw Kinney walczy o życie.
Ju6 Out of the Easy Scenarzysta: Beau DeMayo i Michelle Paradise Reżyser: Bethany Rooney 19 listopad 2015 #3x07
Ze zbliżającym się strasznym proroctwem, Klaus i Elijah zapraszają Luciena, Tristana i Aurorę na Święto Dziękczynienia, aby spróbować wynegocjować rozejm. Kiedy Aurora odkrywa, że ma silną przewagę nad Klausem, Hayley i Freya biorą sprawy w swoje ręce, co prowadzi do śmiertelnej (trzystronnej) konfrontacji. Gdzie indziej, Marcel i Vincent są zmuszeni do podjęcia drastycznych środków, gdy zdają sobie sprawę, że Davina może być poza swoim umysłem, a Cami znalazła się twarzą w twarz z niebezpiecznym zagrożeniem.
Ju7 The Other Girl in New Orleans Scenarzysta: Michael Russo i Michael Narducci Reżyser: Kellie Cyrus 3 grudzień 2015 #3x08
Po dowiedzeniu się, że życie Cami jest w niebezpieczeństwie, a Aurora może być za to odpowiedzialna, Klaus jest zmuszony do wzięcia udziału w jednej z jej przebiegłych gier i postępuje za wskazówkami, które ona dla niego zostawiła. Tymczasem Elijah, Freya i Hayley muszą podjąć drastyczne środki przeciwko Tristanowi, kiedy odkrywają, że posiada cenną informację, której potrzebują. Gdzie indziej, Aya stawia Marcelowi ultimatum, które pozostawia go z trudną decyzją, a napięcie między Hayley i Jacksonem, sprawia, że ona musi przewartościować swoje zaangażowanie w sprawy rodzinne Mikaelsonów.
Infyqm04 Savior Scenarzysta: Diane Ademu-John i Carina Adly MacKenzie Reżyser: Matt Hastings 10 grudzień 2015 #3x09
Kiedy niebezpieczna dolegliwość grozi jednemu jej rodzeństwa, Freya szuka sposobu, by odwrócić wyniszczającą klątwę, nawet gdy ona zostanie celem najnowszego planu The Strix. Gdzie indziej, Klaus pilnuje Cami, podczas gdy ona próbuje pomóc detektywowi Kinneyowi, którego życie zaczęło się wymykać spod kontroli wskutek zauroczenia Luciena. Tymczasem konfrontacja z Marcelem sprawia, że Vincent zastanawia się nad swoją decyzją dotyczącą pozostania z dala od magii, a próba Hayley dotycząca spędzenia spokojnego Bożego Narodzenia z Jacksonem i Hope kończy się nieoczekiwaną niespodzianką
OR310b0169b A Ghost Along the Mississippi Scenarzysta: Declan de Barra Reżyser: Michael Grossman 29 stycznia 2016 #3x10
W następstwie strasznego planu, który pozostawił Cami martwą, Klaus wypowiada wojnę Aurorze i Tristanowi. Gdzie indziej Vincent, który powrócił jako regent czarownic w Nowym Orleanie, zostaje zmuszony do korzystania z magii wbrew swojej woli, a Hayley i Jackson stają się pionkami w pokręconej grze Tristana. W końcu po dowiedzeniu się, że Tristan posiada potężną broń, która mogłaby zniszczyć ich rodzinę raz na zawsze, Klaus, Elijah i Freya wprowadzają ryzykowny plan, który prowadzi do ostatecznej rozgrywki ze Strix.

GaleriaEdytuj

PlakatyEdytuj

Zdjęcia promocyjneEdytuj

TraileryEdytuj

Poprzedni sezon: Kolejny sezon:
Sezon 2 Sezon 4