FANDOM

710px-VD 306A 0472b
Smells Like Teen Spirit
Informacje o odcinku
Data premiery

20 październik 2011

Napisany przez

Julie Plec & Caroline Dries

Wyreżyserowany przez

Rob Hardy

Poprzedni

The Reckoning

Kolejny

Ghost World

Smells Like Teen Spirit jest szóstym odcinkiem trzeciego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

WITAJCIE Z POWROTEM, MATURZYŚCI - Pierwszego dnia w klasie maturalnej Elena, Caroline, Bonnie i Matt są wciąż poruszeni ostatnimi wydarzeniami, gdy tymczasem Tyler zdaje się za bardzo wszystkim cieszyć. Damon jest zirytowany nowym gościem w domu, a wszyscy są zaskoczeni pojawieniem się nowego ucznia na lekcji historii w klasie Alarika. Matt prosi Bonnie o pomocy gdy zdaje sobie sprawę, że popełnił poważny błąd. W tym samym czasie Stefan nadal wykonuje najnowsze zadanie powierzone mu przez Klausa.

StreszczenieEdytuj

Elena ćwiczy z Alaricem. Bonnie, Caroline i Elena idą do szkoły w pierwszy dzień nowego roku szkolnego. Stefan zaciąga do domu obce dziewczyny i żywi się nimi. U Salvatorów zamieszkuje Rebekah. Matt rozmawia z Vicky o poprzednim pierwszym dniu w szkole. Katherine znajduje Michaela, ale on nie chce się pożywić i nadal jest martwy. Damon nie chce, by Elena przychodziła do nich póki mieszka tam siostra Klausa. Dzwoni w tej sprawie do dziewczyny. Caroline kłóci się z Tylerem. Elena spotyka Stefana w szkole. Na lekcję historii przychodzi Rebekah, w ten sposób poznaje ją Alaric. Matt rozmawia z Vicky. Jeremy udaje, że jej nie widzi, o czym mówi Annie. Vicky twierdzi, że ma pomoc po drugiej stronie i może wrócić, tylko Matt musi jej pomóc. Rebekah dołącza do grupy cheerleaderek. Tyler zauracza trenera, co ma mu za złe Caroline. Stefan pilnuje i denerwuje Elenę na polecenie Klausa. Katherine ożywia Michaela ludzką krwią. Klaus kontroluje Tylera. Orientuje się w tym Damon i wbija mu werbenę, by nie zepsuł planu unieszkodliwienia Stefana. Matt sprowadza Vicky spowrotem. Dziewczyna, żeby powrócić zawarła z Pierwotną Czaronicą pakt, że nie pozwoli Klausowi stworzyć mieszańców. Musi unieszkodliwić Elene, dzięki krwi której powstają hybrydy. Vicky uderza Matt’a kluczem hydraulicznym. Odbywa się ognisko dla ostatnich klas. Damon podrywa Rebekah. Matt mówi Bonnie, że sprowadził Vicky. Elena naciąga Stefana, by Alaric mógł go unieszkodliwić. Elena ratuje z płonącego auta Stefana. Okazuje się, że auto to sprawka Vicky. Bonnie odsyła Vicky spowrotem. Tyler spędza „czas” z Caroline. Gdy ta odchodzi, Rebekah przyprowadza dziewczynę i każe mu ją ugryźć. Mikael mówi, że nie żywi się żywymi istotami i wbija swoje zęby w Katherine. Jeremy nie potrafi przestać myśleć o Annie. Pojawia się Mason i atakuje Damona.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

  • TJ Hassan jako Trener Lyman

SoundtrackEdytuj

  • OK Go - This Too Shall Pass
  • The Gods Of Macho - Black Iron Lung
  • Young The Giant - My Body
  • Arctic Monkeys - Brick By Brick
  • Cults - Rave On
  • The Kills - Satellite
  • Cary Brothers - Take Your Time

CytatyEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki