FANDOM

No image available
Solomon
Informacje biograficzne
Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Starsi

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Stefano Salvatore

Pierwsze pojawienie

Bez szans

Ostatnie pojawienie

Bez szans

Solomon był wampirem czystej krwi należącym do Starszych. Pierwszy raz słyszymy o nim po wypadku Eleny. Kiedy Jack mówi że ten wypadek nie był przypadkowy i że jest to właśnie sprawka Pierwotnego. 

HistoriaEdytuj

Niedługo potem zostaje zabity kot Eleny - Sammy. Zander i Shay wyczuwają w kuchni domu Eleny i Stefano zapach jabłek. Następnie wszyscy idą do sadu gdzie atakują ich trzej zachipnotyzowani męszczyźni. Okazuje się że to są ludzie. Bochaterowie dowiadują się od nich gdzie  Solomon ma być za dwie noce a mianowice na wzgórzach otaczjących kampus. Gdy tam docierają Starszy wampir wywołuje grad i podpala błyskawicą  drzewo. Niedługo po tych wydarzeniach Andres ustala że Solomon ukrywa się w muzeum plantacji. Przyjaciele tam idą i atakują Pierwotnego.

Wampir ich unieruchamia i podchodzi do łowczyni wampirów-Trinity. Kiedy jej dotknął zaczęła krwawić z ust potem z nosa i oczu a następnie z uszu i wtedy zmatowiały jej włosy. Wtedy Stefano się wyrwał spod wpływu i rozciął go na pół. Chwilę później Trinity upadła na ziemię w drgawkach. Następnego dnia budzi się i ucieka. Gdy Meredith znajduje ją Trinity jest wampirem i ma żółte oczy (oczy Solomona) . Gdy Bonnie powraca ze szkolenia tłumaczy Elenie że Solomon nie opętał Trinity tylko przelał w nią swoje atrybuty (żółte oczy i wampiryzm). Używa również zaklęcia namierzającego i ustala gdzie jest jego kryjówka. Natychmiast się tam udają i w końcu Stefano zabija Solomona. 

CiekawostkiEdytuj

  • Widział śmierć innych Starszych i zna skutki spożycia krwi głównej strażniczki.
  • Nieznana jest jego prawdziwa forma bo ciągle przebywał w innych ciałach.
  • Miał dwie znane marionetki: Trinity i Gadriela Daltona.  

Więcej z Fandomu

Losowa wiki