FANDOM

1864.png
Stara posiadłość Salvatorów
Informacje o miejscu
Mieszkańcy

Nikt

Typ

Rezydencja (ruiny)

Miasto

Mystic Falls

Jak [Giuseppe] walczył i targował się o to by zbudować małe, na jednohektarowej działce to, co teraz ma dwieście akrów - Veritas Estate. Mawiał, że "veritas" po łacinie znaczy prawda, i że jak długo człowiek szuka prawdy i będzie walczył z oszustwem, to nie będzie potrzebował w życiu niczego więcej.
—Stefan o Veritas Estate[źródło]
Stara posiadłość Salvatorów była miejscem zamieszkania Stefana, Damona oraz Giuseppe Salvatore - 50 lat przed zbudowaniem obecnej posiadłości. Mieszkała w niej także Katherine Pierce, wampirzyca która zaczęła tworzyć nową linię wampirów, po swoim przybyciu do Mystic Falls wraz ze swą służącą, Emily Bennett, która była potężną czarownicą. Stara posiadłość Salvatorów została zniszczona podczas bitwy o Willow Creek.
Ruins.png

Ruiny dawnej posiadłości Salvatore'ów.

Stefan opowiadał Elenie o swoim dzieciństwie spędzonym w tej posiadłości.

Obecnie ruiny posiadłości są ulokowane gdzieś w lesie. Stefan schował tam pierścień Damona, kiedy próbował zatrzymać go w domu na kilka dni. Kiedy Elena dowiedziała się, że Stefan jest wampirem, mężczyzna zabrał ją do lasu i opowiadał o swoim domu.

W Pamiętniku Stefano: Początek, było napisane, że stara posiadłość jest dziedzictwem rodziny oraz nazywana jest jako Veritas Estate.

CiekawostkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki