FANDOM

Mogliście słyszeć pogłoski o Stowarzyszeniu Vitale, najstarszym i najznakomitszej organizacji Dalcrest. O Stowarzyszeniu tym najczęściej mówi się szeptem, ale o którym nikt nie wie prawdy. Nikt, poza jego członkami.
—Ethan o Stowarzyszeniu[źródło]

Stowarzyszenie Vitale to tajemnicze stowarzyszenie ulokowane w piwnicy na Uniwersytecie Dalcrest.

HistoriaEdytuj

Byliśmy młodzi i trochę naiwni. Towarzystwo Vitale było dobrą siłą, wtedy. Czciliśmy duchy natury i czerpaliśmy naszą energię ze świętej Ziemi. Byliśmy pozytywną siłą w społeczeństwie, zainteresowaną głównie miłością i kreatywnością. Służyliśmy innym.
—James Campbell o Vitale[źródło]

Pieśń księżycaEdytuj

Musicie przygotować się na to cierpienie, które jest tylko małą, tymczasową śmiercią, a potem będziecie jednym z nas, prawdziwym Vitale. Nigdy się nie zestarzejecie i nie umrzecie. Potężni na wieki.
—Ethan do rekrutów[źródło]

Moc przeznaczeniaEdytuj

Znani członkowieEdytuj

  • James Campbell
  • Thomas Gilbert
  • Elizabeth Morrow-Gilbert
  • Ethan Crane - przewodniczący Stowarzyszenia
  • Matt Honeycutt - rozpoczyna naukę w Dalcrest jako nowy gracz drużyny futbolowej, po tym jak w zeszłym roku poprowadził swoje liceum do mistrzostwa stanu. Miał ogromny wybór college'ów z programami futbolowymi i wybrał Dalcrest.
  • Stuart Covington - jest jednym z najdoskonalszych naukowych umysłów na ostatnim roku, może jednym z najbardziej obiecujących w kraju. Jego artykuły o biogenetyce zostały opublikowane w wielu czasopismach.
  • Chloe Pascal - studentka III roku oraz najbardziej utalentowana artystka na kampusie. Jej dynamiczne, zapierające dech w piersiach rzeźby zapewniły jej nagrodę Gershnera przez dwa lata z rzędu.
  • Christopher Nowicki
  • Samantha Dixon
  • Anna
  • Lorelai
  • Beth

CytatyEdytuj

Ethan: Stowarzyszenie Vitale jest organizacją z długą historią i kiedy raz zostaniecie jej członkami, jesteście nimi do końca życia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki