FANDOM

Fleur-de-lis.png
Fleur de Lis
Informacje o miejscu
Typ

Szpital

Miasto

Nowy Orlean

Szpital Fleur de Lis był niegdyś czynnym szpitalem psychiatrycznym. W 1919 roku, wybuchła w nim epidemia grypy hiszpanki. Obecnie jest opuszczony.

HistoriaEdytuj

Rebekah genevieve 1x14.jpg

Rebekah i Genevieve podczas pracy.

Podczas epidemii grypy hiszpanki w 1919 roku pracowała tu Rebekah. Była pielęgniarką i opiekowała się chorymi, tłumacząc swoje motywy tym, iż nie mogła się zarazić, będąc wampirem, a także faktem, iż gdyby cała populacja mieszkańców Nowego Orleanu wymarła, nie miałaby się na kim żywić. Poznała tu inną pielęgniarkę, czarownicę, Genevieve i szybko znalazły nić porozumienia. Razem z nimi pracowała też inna wiedźma, Clara Summerlin, której mniej odpowiadało towarzystwo Pierwotnej. Była jednakże przyjaciółką Genevieve i trzymała się blisko niej.

Rebekah użyła sympatii Genevieve do ściągnięcia do miasta swego ojca, Mikaela. Po tym, jak czarownica rzuciła zaklęcie, Klaus pozwolił siostrze na związek z Marcelem, a ona pożałowała swej decyzji o ujawnieniu ojcu miejsca pobytu. Poprosiła zatem Genevieve o cofnięcie czaru, lecz ta powiedziała, że nie da się tego zrobić. Wówczas, by nikt nie dowiedział się o zdradzie Rebekah, wampirzyca zaraziła swą przyjaciółkę, wkładając jej do ust wacik z krwią osoby chorej na hiszpankę, a następnie zrobiła to samo Clarze. Później zauroczyła pielęgniarzy do tego, by trzymali obie kobiety w kwarantannie, co spowodowało ich śmierć.

Sezon 1Edytuj

W Long Way Back From Hell, po tym jak Genevieve zostaje wskrzeszona przez Celeste, w ramach zemsty zabiera Rebekah do szpitala. Ponieważ umysł Pierwotnej został wcześniej osłabiony przez jad wilkołaków, wiedźma dostaje się do jej myśli i pokazuje je Klausowi, ujawniając mu zdradę siostry. W furii mężczyzna chce pchnąć Rebekah zaczarowanym ostrzem, lecz w ostatniej chwili na miejscu zjawiają się Elijah i Marcel. Gerard zabiera swą dawną ukochaną, a Pierwotny wbija nóż w pierś brata.

PersonelEdytuj

WystępowanieEdytuj

The Originals

GaleriaEdytuj

  • Szpital Fleur de Lis w czasie epidemii grypy.
  • Wnętrze szpitala obecnie.
  • Szpital z zewnątrz.
  • Szpital w przeszłości widziany w halucynacjach.
  • Piwnica szpitala.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki