FANDOM

TVD405B 0195b-dec023f1-t3.png
The Killer
Informacje o odcinku
Data premiery

8 listopad 2012

Napisany przez

Michael Narducci

Wyreżyserowany przez

Chris Grismer

Poprzedni

The Five

Kolejny

We All Go A Little Mad Sometimes

The Killer jest piątym odcinkiem czwartego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

ZNAK ŁOWCY – Stefan i Klaus zawierają niepewne przymierze, aby spróbować powstrzymać niebezpieczeństwo, które pojawiło się w miasteczku przez Connora. Gdy Connor w Mystic Grill bierze Jeremy’ego, Matta i April jako zakładników to Stefan i Damon poważnie kłócą się na temat najlepszego przebiegu wydarzeń, a Elena znowu rozdarta jest między braćmi. Sytuacja szybko staje się gwałtowna, gdy Klaus wysyła jedną ze swoich hybryd, aby postawił się Connorowi. Caroline zaskakuje to, że natrafia na Hayley w rezydencji Lockwoodów. W tym samym czasie profesor Shane współpracuje z Bonnie, aby pomóc jej przezwyciężyć strach i poczucie winy.

StreszczenieEdytuj

Connor opowiada profesorowi co robiły z nim wampiry i czego się dowiedział.  Elena i Stefan piszą w swoich pamiętnikach o odczuciach na temat przemiany dziewczyny. Klaus dzwoni do Stefana z Włoch, informuje go o łowcy. Mówi Stefanowi, że nikt nie może się dowiedzieć o lekarstwie. Do Mystic Grilla przychodzi Amber. Connor bierze ją, Matta i Jeremiego za zakładników. Damon szuka Stefana u Eleny. Wampiry przygotowują się, by odbić przyjaciół z rąk Connora, ale Stefan chce najpierw rozpoznać sytuację. Bonnie rozmawia z profesorem Shane. Ten chce jej przywrócić moce poprzez hipnozę. Stefan rozmawia z Klausem. Damon chce się dostać do baru tunelami. Stefan kłóci się z bratem i unieszkodliwia go. Caroline poznaje Hayley i nie jest tym zachwycona. Grupa Klausa odnajduje miecz. Matt próbuje wyjść przez starą winiarnię, ale przejście jest zamurowane. Dean - hybryda, na polecenie Klausa, ma odbić żywego Connora. Łowca mówi Jeremiemu, że musiał zabić swoją przyjaciółkę, która została zamieniona w wampira. Connor zabija Deana. Stefan uwalnia w tym czasie Matta i Amber, daje im plany podziemnych tuneli. Damon budzi się, ale okazuje się, że Stefan zabrał jego pierścień. Z odsieczą uwięzionym rusza Elena, bo łowca nie wie, że ona jest wampirem. Jeremy zostaje ranny. Mówi siostrze, że mógł zobaczyć tatuaż Connora, dlatego on twierdził, że chłopak też jest łowcą. Stefan wyjawia Damonowi, który go szantażuje, że istnieje lekarstwo na wampiryzm, a tatuaż łowcy jest do niego kluczem. Młoda wampirzyca zabija Connora. Profesor Shane mówi Bonnie, że uległa hipnozie. Okazuje się, że czarownica odzyskała moce. Elena chce pochować Connora. Tyler mówi Caroline, że chce, by Klaus myślał, iż zdradził ją z Hayley. Jeremy daje April bransoletkę z werbeną. Na jego ręku pojawia się tatuaż, ale Matt go nie widzi. Damon nie wierzy w istnienie lekarstwa na wampiryzm. Elena widzi w łazience pełno krwi. Okazuje się, że ma halucynacje.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Daughter - Smother
  • Yeah Yeah Yeahs - Tick
  • Cat Power - Keep On Runnin
  • The Album Leaf - The Light

CytatyEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W tym odcinku Elena zabija łowcę wampirów - Connora

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki