FANDOM

3x10 09.png
The New Deal
Informacje o odcinku
Data premiery

5 styczeń 2012

Napisany przez

Michael Narducci

Wyreżyserowany przez

John Behring

Poprzedni

Homecoming

Kolejny

Our Town

The New Deal jest dziesiątym odcinkiem trzeciego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

POWÓD, BY CZUĆ SIĘ WINNYM - Stefan ukrył trumny z ciałami członków rodziny Klausa, a Klaus zastosuje przemoc, by przekonać Damona i Elenę, że nikt nie jest bezpieczny, dopóki on nie odnajdzie Stefana i nie odzyska swojej rodziny. Tyler nadal w pełni będzie korzystał ze swoich nowych umiejętności jako hybryda, jednak musi się też zmierzyć z niepokojącymi konsekwencjami swoich czynów. Po przerażającym incydencie, Elena i Alaric są coraz bardziej zaniepokojeni nastawieniem i bezpieczeństwem Jeremy'ego. Alaric poznaje piękną Dr Fell, która jest zaintrygowana jego niezwykłymi zdolnościami leczniczymi. Podczas próby zawarcia umowy z Klausem, Elena przekazuje mu wieści, które są dla niego szokujące.

StreszczenieEdytuj

Bonnie śni się, że znajduje martwego Klausa w trumnie, które są w piwnicy domu czarownic. Elena zwierza się młodej czarownicy. Dziewczyna wszędzie widzi Klausa. Alaric martwi się o Jeremy'ego. Okazuje się, że wyrzucili młodego Gilbeta z pracy. Jeremy strzela z kuszy z Tylerem. Ten udowadnia mu, że nic nie jest w stanie go zabić, tylko strzał w serce lub urwanie głowy. Elena rozmawia z Damonem w Grillu o bracie. Klaus pojawia się w barze i żąda od Eleny wydania Stefana. Bonnie idzie sprawdzić swój sen. Zastaje w domu czarownic młodego Salvatore, który ją śledził. On chce, by młoda czarownica pomogła mu ukryć zasztyletowaną rodzinę Klausa. Elena i Alaric przygotowują obiad rozmawiając o Jeremym, kiedy chłopak wchodzi do kuchni. Dziewczyna nie zgadza się, żeby jej brat jechał z Tylerem. Klaus odwiedza Damona. Ten proponuje mu drinka. Pierwotny szuka siostry. Elena i Alaric tłumaczą Tylerowi, że jest zdominowany przez Klausa. Jeremy zdejmuje pierścień i po telefonie od Klausa chce zostać potrącony przez samochód. Alaric i Elena orientują się co się dzieje. Saltzman ratuje chłopaka, ale sam zostaje potrącony. Tyler rozmawia z Klausem. Alaric nie żyje chociaż miał pierścień. Elena uświadamia Jeremiemu, że brak w jego oganizmie werbeny to sprawka Tylera. Damon mówi Elenie, że Klaus szuka Stefana, bo ten zabrał jego rodzinę. Salvatore nie zgadza się, by przywrócić do życia Rebekah. Bonnie mówi Elenie, gdzie znajdzie Stefana i trumny. Pierścień Damona nie działa w starym domu. Stefan jest obojętny na to, co stanie się z Jeremy'm, za co Elena go policzkuje. Damon daje dziewczynie kluczyki od samochodu, a sam wchodzi do domu, by porozmawiać z bratem. Gdy wyciąga go na zewnątrz – walczą. Stefan mówi bratu, że zabrał rodzinę Pierwotnych, żeby go ratować. Jeremy chce się zemścić na Tylerze. Mieszaniec radzi mu, żeby poszedł do domu i z niego nie wychodził. Alaric wraca do życia, ale kaszle krwią. Elena wzywa karetkę. Hybryda stworzona przez Klausa zuracza sanitariuszy i wychodzą. Chce on zmusić Elenę, by go zaprosiła do domu. Jeremy strzela z kuszy do stojącego w progu Tony’ego i odcina mu głowę tasakiem. Stefan mówi Damonowi, że rodzina jest jedyną słabością Klausa, dlatego ukradł trumny. Czarownice pomagają mu je ukryć. Alaric w szpitalu poznaje doktor Meredith Fell. Elena dzwoni do Klausa i „oddaje mu” Rebekah. Elena mówi Pierwotnemu, że wampirzyca wie, kto zabił jej matkę. Klaus z powrotem wbija sztylet w ciało Rebekah. Damon zauracza Jeremy'ego, by ten wyjechał. Bonnie odnajduje trumnę ze swoich snów, lecz ta jest zamknięta zaklęciem. Damon mówi Elenie, że Stefan zabrał rodzinę Klausa, by jego ratować. Na koniec całuję Elenę.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Yuck - Shook Down
  • Apex Manor - Teenage Blood
  • The Trigger Code - Come On Let's Do It OK!
  • Ross Copperman - Holding On And Letting Go

CytatyEdytuj

Elena: O czym ty mówisz? Winny? Czemu?
Damon: Winny za to, czego pragnę.
Elena: Damon...
Damon: Wiem, wiem. Wierz mi, rozumiem. Dziewczyna brata i w ogóle (schodzi ze schodów werandy, zatrzymuje się i wraca). Nie, nie. Wiesz co? Jeśli mam czuć się za coś winny, to będę czuł się winny za to. (całuje Elenę)

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki