FANDOM

Awake.png

The Originals: The Awakening to internetowy serial, który skupia się na jednym z Pierwotnych, a mianowicie Kolu Mikaelsonie. Po raz pierwszy o tej serii wspomniała producentka wykonawcza Julie Plec w rozmowie z BuzzFeed, gdzie powiedziała, że prace idą dobrze. Portal E!online potwierdził, że internetowa seria będzie składała się z czterech części i będzie skupiać się na najmłodszym z Pierwotnych braci.

Seria zadebiutuje w poniedziałek, 10. listopada na stronie cwtv.com podczas emisji The Originals i nowy odcinek będzie pojawiał się w każdy poniedziałek. Wydarzenia z serii będą biegły równolegle to wątków z the Originals więc fani mogą się spodziewać, że Awakening będzie bezpośrednio nawiązywać do półfinału sezonu, który odbędzie się 8. grudnia.

Opis fabułyEdytuj

Cofniemy się do 1914 roku, gdy misją Kola było zawiązanie sojuszu z czarownicami z Francuskiej Dzielnicy. Awakening da fanom odpowiedzi na pewne kluczowe pytanie dotyczące przeszłości Kola, włącznie z tym jak i dlaczego stanął przeciwko swojemu rodzeństwu, dlaczego został zasztyletowany i jak wyglądała jego historia z czarownicami z Nowego Orleanu.

BohaterowieEdytuj

  • Kol Mikaelson (Nathaniel Buzolic) to najmłodszy z braci Pierwotnych.
  • Mary-Alice Claire (Keri Lynn Pratt) to czarownica, której losy splatają się z Kolem Mikaelsonem w XX wieku.
  • Astrid (Aleeah Rogers) to czarownica i przyjaciółka Mary-Alice.

CiekawostkiEdytuj

  • Wypowiedzi Cariny MacKenzie (scenarzystka The Originals) o serialu:
    • „Gdy dowiedzieliśmy się, że będziemy robić serial internetowy to natychmiast pomyślałam o Kolu, ponieważ jego intrygi zawsze były częścią tego miasta. Z Vampire Diaries wiemy, że Kola łączy przeszłość z czarownicami z Nowego Orleanu i pamiętamy o tym od samego początku The Originals",
    • "W serialu internetowym fani będą mogli zobaczyć, jak wydarzenia z ubiegłego sezonu mogą łączyć się z Kolem i zdradzimy kilka wskazówek co do jego planu z Daviną. Dzięki małej zamianie ciał Daniel Sharman gra teraz jego postać w serialu, ale zawsze jesteśmy bardzo podekscytowani gdy tylko możemy sprowadzić Nahaniela Buzolica do retrospekcji. Świetnie się bawiłam pracując z nim - jest zabawny i niesamowicie wciela się w Kola. I jest bardzo dobry w byciu przemoczonym od sztucznej krwi".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki