FANDOM

Bonnie-and-mother 541x361
The Ties That Bind
Informacje o odcinku
Data premiery

19 styczeń 2012

Napisany przez

Brian Young

Wyreżyserowany przez

John Dahl

Poprzedni

Our Town

Kolejny

Bringing Out The Dead

The Ties That Bind jest dwunastym odcinkiem trzeciego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

PERSIA WHITE GOŚCINNIE JAKO MATKA BONNIE - Bonnie wierzy, że jej regularnie powracające sny o trumnach Klausa pozwolą jej znaleźć sposób jak go zabić. Sny również doprowadzają Bonnie do spotkania z jej matką, Abby, której dziewczyna nie widziała przez 15 lat. W odosobnionym domu Abby, Bonnie i Elena poznają Jamiego, młodego mężczyznę, któremu kiedyś pomogła Abby. Nagłe pojawienie się Bonnie całkowicie zaskakuje Abby, lecz kobieta stara się wytłumaczyć ze swojej przeszłości. Tyler zwraca się do nieprzewidywalnego sojusznika podczas swojej misji odzyskiwania wolnej woli. Damon jest zaciekawiony Dr Fell, nową przyjaciółką Alarica. Klaus zawzięcie kontynuuje negocjacje ze Stefanem, dotyczące przejęcia trumien zawierających członków jego rodziny.

StreszczenieEdytuj

Bonnie ma sen. Jest na cmentarzu, gdzie pochowani są Bennettowie. Atakuje ją Klaus i czarownica budzi się w trumnie. Otwiera ją matka dziewczyny. Bonnie mówi o wszystkim Elenie. Informuje Stefana, że tylko mama – Abby Bennett – może jej pomóc. Matkę Bonnie odnajduje Damon . Mówi Bonnie, że on i Elena się całowali. Tyler czeka w domu na Caroline. Opowiada jej o swoim poddaństwie Klausowi oraz, że szeryf Forbes zadzwoniła po jej tatę, który ma mu pomóc. Alaric je lunch z dr Fell. Damon mówi nauczycielowi, że były chłopak lekarki nie żyje i był koronerem. Klaus czeka na Stefana w domu Salvatorów. Młody wampir nie chce oddać rodziny Pierwonego. Elena okłamuje Stefana przez telefon. Przed domem Abby czeka wysłaniec Klausa. Bonnie spotyka wreszcie swoją matkę. Teraz nazywa się Wilson. Ojciec Caroline mówi, że sposobem na pozbycie się dominacji jest przemiana w wilkołaka. Okazuje się, że matka Bonnie była najlepszą przyjaciółką matki Eleny. Uciekając z miasta odciągnęła wampira, który szukał doppelangera. Zamknęła też Michaela w krypcie, na co zużyła całą swoją moc. Elenę odnajduje Stefan. Damon rozmawia z dr Fell w szpitalu. Ona wbija mu werbenę i pobiera jego krew. Tyler próbuje się przemienić. Gdy mu to nie wychodzi, ojciec Caroline grozi mu siekierą. Bonnie opowiada matce jak zmarła Sheila, a ona jej dlaczego nie wróciła do domu. Tyler atakuje Billa. Okazuje się, że Jamie został zauroczony, a Bonnie zostaje obezwładniona ziołami przez matkę. Damon mówi Alaricowi, co zrobiła mu Meredith. Matka Bonnie mówi jej, że jeśli nie wyjawi, gdzie są trumy, zauroczony Jamie popełni samobójstwo. Jednocześnie pisze jej, żeby ostrzegła przyjaciół, tak by hybryda tego nie widziała. Klaus spotyka się z Damonem w domu czarownic. Duchy czarownic atakują go, a przestają, gdy ten wspomina o zagładzie Bennettów. Chce, by pokazały mu jego trumy, a one to robią lecz nie pokazują czwartej. Okazuje się, że Bonnie uprzedziła Damona i ukrył trumnę. Alaric rozpoznaje Billa w szpitalu. Elena usuwa ołamek drewnianej kuli Stefanowi. Mówi mu o pocałunku z Damonem. Dr Fell wyznaje swoją tajemnicę Alaricowi. Wie, że krew wampira może uratować człowieka. Stefan przyznaje, że nie powinien porywać młodej Gilbetówny. Mówi jej, że żaden z braci na nią nie zasługuje. Abby mówi Bonnie, że to nie przez uśpienie Michaela, a jej pozostawienie utraciła moc. Tyler odwiedza Billa w szpitalu. Przeprasza go za to co się stało. Bill informuje go, że zerwie przymus, jeśli przemiana będzie bezbolesna, a to jest warunkiem spotykania się z Caroline. Alaric zdradza dr Fell, że jest łowcą wampirów, i że pierścień oraz wampirza krew go uratowały. Gdy Meredith całuje Alarica wchodzi Elena. Dziewczyna dziękuje mu, że był z nimi. Stefan wraca do domu. Gdy Damon pyta o Elenę, ten wymierza mu cios. Damon pokazuje mu wyjęty sztylet. Gdy hybryda pyta Klausa, jaką ma sprawę, ten pada martwy. Okazuje się , że Elijah wyrwał mu serce. Pierwotny jest zaskoczony tym, że jego brat żyje.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • The Boxer Rebellion - Code Red
  • The Black Keys - Lonely Boy
  • Delta Spirit - Money Saves
  • Diane Birch - Rewind (Acoustic)

CytatyEdytuj

Elena: Pocałował mnie. To się nie powtórzy.
Bonnie: Ale... było fajnie?
Elena: To nie ma znaczenia.
Bonnie: Czyli było.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki