FANDOM

Tim.png
Timothy
Informacje biograficzne
Data urodzenia

XX wiek

Miejsce urodzenia

Nowy Orlean

Znany/a również jako

Tim

Zajęcie

Skrzypek

Gatunek

Człowiek

Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Związki

Davina Claire (zauroczenie)

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Niklaus Mikaelson

Przyczyna śmierci

Wypicie trucizny

Aktor/ka

Shane Coffey

Pierwsze pojawienie

Girl in New Orleans

Ostatnie pojawienie

The Casket Girls
A Closer Walk With Thee (halucynacja)

Timothy (znany lepiej jako Tim) był przyjacielem Daviny oraz jej obiektem westchnień. Zmarł w wyniku zatrucia się napojem, który podał mu Klaus.

HistoriaEdytuj

Tim znał Davinę od dziesiątego roku życia. Łączyła ich silna więź przyjacielska do czasu Zbiorów, kiedy to cudem ocalała czarownica posiadła ogromną moc i nie mogła chodzić do szkoły.

The OriginalsEdytuj

W Girl in New Orleans, Tim jest przyczyną, dla której Davina prosi Marcela o możliwość wyjścia do pubu. Chłopak gra bowiem na skrzypcach podczas odbywającego się tam koncertu. Kiedy wychodzi na zaplecze, spotyka Klausa, który hipnotyzuje go. Davina spotyka Tima w Kościele św. Anny. Gdy czarownica walczy z Klausem, skrzypce chłopca zostają zniszczone. Pierwotny zrzuca Tima z balkonu, wmawiając dziewczynie, że ucierpiał w wyniku jej wybuchu. Poi chłopaka swą krwią i wymazuje jego pamięć, mówiąc, że Davina jest mu winna przysługę.

W The Casket Girls, Klaus znajduje Tima podczas odbywającego się w mieście festiwalu i przetrzymuje go jako zakładnika. Gdy Davina pojawia się, pokonuje Mikaelsona, jego brata oraz Marcela za pomocą swej mocy, a następnie ucieka z Timem, Rebekah i Joshem. Pierwotna prowadzi swych towarzyszy do Ogrodu, gdzie pokazuje im brutalność rządzącego miastem wampira. Zmartwiony Tim podaje Davinie butelkę wody, po tym jak sam z niej pije. Przeprasza ją i mówi, że Klaus zauroczył go, by napił się trucizny, a następnie napoił nią czarownicę. Wkrótce chłopak umiera, a Davina zostaje ocalona przez zaklęcie Sabine i pogrąża się w smutku, opłakując przyjaciela.

W A Closer Walk With Thee, Davina sprzeprowadza seans spirytystyczny, aby skontaktować się z duchem Tima. Do tego celu używa jego skrzypiec. Ukazana jest wówczas halucynacja, w której gra on na swym instrumencie. Później czarownica widzi Mikaela, który zawiadamia ją, że chłopak znalazł spokój i poszedł dalej, nie zatrzymując się w czyśćcu.

OsobowośćEdytuj

Tim był sympatyczną postacią, niemającą pojęcia o nadnaturalnych istotach, zamieszkujących Nowy Orlean. Niewątpliwie czuł coś do Daviny, lecz bał się jej to okazać. Można zauważyć, iż przejawiał dużą wrażliwość.

WyglądEdytuj

Był przystojnym, młodym chłopakiem o ciemnych włosach i drobnej posturze.

WystąpieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W Sinners and Saints, Elijah naprawił jego skrzypce.
  • Utwór, który Tim grał w Girl in New Orleans został skomponowany przez Jesse Greene i nosi tytuł "In Crimson".
  • W tym samym odcinku Klaus powiedział do Camille, że Timothy ma talent, ponieważ nie da się nikogo zahipnotyzować do grania na skrzypcach w ten sposób.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki