FANDOM

TomS.png
Tom Avery
Informacje biograficzne
Data urodzenia

XX wiek

Miejsce urodzenia

Atlanta

Zajęcie

Sanitariusz

Gatunek

Duch
Sobowtór

Status

Martwy

Powiązania
Rodzina

Silas (przodek)
Giuseppe Salvatore (przodek)
Lillian Salvatore (przodek)
Damon Salvatore (przodek)
Stefan Salvatore (przodek)
Zachariah Salvatore (przodek)
Joseph Salvatore (przodek)
Zach Salvatore (daleki krewny)
Sarah Salvatore (daleka krewna)

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Lorenzo

Przyczyna śmierci

Skręcenie karku

Aktor/ka

Paul Wesley

Pierwsze pojawienie

While You Were Sleeping

Ostatnie pojawienie

Rescue Me

Tom Avery był jednym ze znanych sobowtórów Silasa. Po raz pierwszy widziany był w While You Were Sleeping. Dzięki zaklęciu Podróżników wiadomo było, że mieszka w Atlancie i jest sanitariuszem.

Wczesna lata życiaEdytuj

Niewiele wiemy na temat Toma. Wiadomo było, że za życia był bardzo dobrym człowiekiem. Z charakteru przypominał Stefana. Najprawdopodobniej odczuwał wielką potrzebę pomagania ludziom, co objawiło się u niego tym, że wybrał taki, a nie inny zawód. Na około cztery miesiące przed odnalezieniem go (czyli tuż po śmierci Silasa) został porwany przez współpracującą z Liv i Lukiem wiedźmę, Hazel.

Sezon 5Edytuj

W While You Were Sleeping, Tom jest widziany w Atlancie, kiedy reanimuje jedną z pacjentek.

W Rescue Me, Tom zostaje odnaleziony przez Enzo i Caroline w domu wiedźmy Hazel. Aby dostać się do środka, Lorenzo zabija ją klamką od drzwi. Gdy kłócą się, do ich uszu dobiega bicie serca. Udają się do pokoju i znajdują żywego Toma, ale będącego w stanie nieświadomości, tak jakby wyłączenia z bieżącego życia. Caroline podchodzi do mężczyzny i kiedy zaciska palce na jego szyi, sobowtór budzi się. Po kilku chwilach Forbes skręca kark Enzo i ucieka z Tomem. Następnie siedzą sobie w kawiarni, a Tom je gofry.  Podczas jedzenia zwierza się Caroline.
Tom: „Nie wiem, dlaczego opowiadam ci całą historię mojego życia.
Caroline: „Ponieważ zahipnotyzowałam cię, byś był spokojny i niczego się nie obawiał.
Tom: „Dlaczego chcesz tyle o mnie wiedzieć?
— Rozmowa Toma i Caroline w kawiarni.[źródło]
Później Care hipnotyzuje go, aby pojechał tak daleko, aż znajdzie sobie swoje miejsce, założy rodzinę i będzie szczęśliwy. Kiedy wraca do jedzenia, Caroline wyrywa mu talerz, mówiąc, że węglowodany są zabójcami. Kiedy przebywają razem na podziemnym parkingu, znikąd pojawia się Enzo i skręca Tomowi kark.

OsobowośćEdytuj

Tom był bardzo dobrym człowiekiem i według jednego lekarza ze szpitalu w Atlancie, najlepszym sanitariuszem. Chciał pomagać ludziom. Był miły, ufny i uprzejmy. Bez trudu zdobył sympatię Caroline.

Jesteś jednym z najmilszych ludzi, jakich znam i kiedykolwiek spotkałam.
—Caroline o Tomie.[źródło]

WyglądEdytuj

Tom wyglądał identycznie jak Stefan i Silas. Był wysokim szatynem o umięśnionej budowie ciała.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 5

CiekawostkiEdytuj

  • Był sobowtórem Silasa.
  • Podobnie jak Stefan, był dobry.
  • Według jednego z lekarzy, był najlepszym sanitariuszem.
  • Przez cztery miesiące nikt nie wiedział, gdzie się znajduje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki