FANDOM

Torrey.png
Torrey DeVitto
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Long Island, New York, USA

Data urodzenia

8 czerwiec 1984

Zawód

aktorka

Postać

Meredith Fell

Sezon(y)

34

Torrey DeVitto to amerykańska aktorka, która gra Meredith Fell w Pamiętnikach Wampirów.

BiografiaEdytuj

Torrey urodziła się w Long Island w Nowym Yorku jako córka Mary i Liberty DeVitto, jej ojciec przez długi czas był perkusistą dla Billy Joe'a. Torrey ma dwie siostry o imieniu Devon i Maryelle. Kiedy była dzieckiem spędzała dużo czasu na zwiedzaniu różnych miejsc z rodzicami. Mając 6 lat brała lekcje gry na skrzypcach i kiedy była na 4 stopniu dołączyła do szkolnego zespołu. Kiedy Torrey miała 12 lat zagrała solowy kawałek (na skrzypcach rzecz jasna) na ślubie Christie Brinkley i Petera Cook'a. Po skończeniu szkoły średniej spędziła wakacje w Japonii, a wcześniej miała je spędzić z Chicago. Była żona Paula Wesleya.

KarieraEdytuj

Zaczynała swoją karierę w reklamach. DeVitto podpisała kontrakt z Fordem i Avenue One (agencjami modelek), ale w 2002 roku wiedziała, że modeling to nie jest to co chce robić w życiu i wybrała karierę aktorską. Torrrey naprawdę kochała muzykę, w 2002 roku grała na skrzypcach z Tommy Davidson Band w Sunset Room w Hollywood. Jej solowe wykonanie spotkało się z owacjami na stojąco. Torrey grała ponadto z Raphael Saadiq pracując przy albumie 'Ray Ray,' (było to w 2004 roku). Teraz DeVitto może czuć się aktorką, sama o aktorstwie mówi tak: "jest to silniejsza pasja i wzięła pierwszeństwo przed muzyką'. Ale jej nadzieje są takie: 'robić jeszcze więcej w przyszłości' DeVitto zagrała w produkcji ABC, 'Beautiful people', wcieliła się w postać modelki Karen Kerr. 'Nawet dziewczyny, które nie próbują być modelkami, będą miały z tym związek' - powiedziała Torrey o serialu. Ponadto zjawiła się w 2006 w filmowym sequelu 'I'll Always Know What You Did Last Summer' jako Zoe. Torrey była gościem u zaczynających dopiero Nickelodeona Drake & Josha, z Horych doktorów-produckji NBC. Jack&Bobby, były to krótkie serie na żywo. Kinowym debiutem Torrey był 'Starcrossed', film mówił o braciach, którzy rozwijają swój sexowny urok. Później grała w L.A. a dokładniej w Heber Holiday, oraz znalazła się w obsadzie Green Flash z Davidem Charvet i Kristiną Cavallari. Niedawno zagrała Carrie w One Tree Hill, oraz Phoebe Hilldale w Killer Movie. Znana również jako Melissa Hastings z serialu Słodkie Kłamstewka.

Życie prywatne Edytuj

W 2011 wyszła za mąż za Paula Wesley (Stefan Salvatore). Małżeństwo rozpadło się po dwóch latach w 2013 roku. Obecnie nie ma partnera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki