FANDOM

F54773c4be1aab65f32a0a3248c65923
Trent Ford
Informacje o aktorze
Miejsce urodzenia

Akron, Ohio

Data urodzenia

15 stycznia 1979

Zawód

Aktor, model

Postać

Trevor

Sezon(y)

Sezon 2

Trent Ford to aktor, który grał Trevora w drugim sezonie Pamiętników Wampirów.

BiografiaEdytuj

Trent Ford to w połowie Amerykanin, w połowie Anglik. Syn pilota Amerykańskiej Marynarki Wojennej oraz stewardessy - Brytyjki pochodzącej z Birmingham (jego rodzice poznali się w Kuwejcie) - urodził się w Akron koło Cleveland w stanie Ohio (USA). Uczęszczał do szkół w osiemnastu różnych miastach ze względu na częste przeprowadzki, jednak większą część swojego młodocianego życia spędził w Anglii, do której przeprowadził się wraz z matką, gdy skończył 10 lat. Ukończył tam Cambridge University. Swoją karierę zaczął od modelingu, w znanej na całym świecie agencji Storm Models, zostając zarazem jednym z jej czołowych modeli. Razem ze Scarlett Johansson wziął udział w kampanii reklamowej kolekcji perfum Calvin Klein Eternity w 2004 roku. Karierę aktorską zaczął od epizodycznych rólek w serialach takich jak "Prezydencki poker" („The West Wing” jako Jean Paul). W roku 2004 pojawił się również w "Tajemnicach Smallville" jako Mikail Mxyzptlk. Jego pierwszą większą rolą była postać Jamesa Griggsa u boku Kirsten Dunst w filmie "Deeply" z 2000 roku. Jednak szansa na pokazanie się większej publiczności pojawiła się wraz z rolą Jeremiego Blond w filmie Roberta Altmana "Gosford Park" z 2001 roku. Tak bardzo spodobał się krytykom, że za rolę dostał nominację do nagrody SAG (Screen Actors Guild). Podczas kręcenia filmów "Deeply", "Godsford Park" i "Cicha woda" (Slap Her She's French) był jeszcze studentem Cambridge University i musiał ukrywać swoją aktywność zawodową przed zarządem uniwersyteckim, gdyż jest to sprzeczne z panującym tam prawem i gdyby wyszło na jaw, że gra, mógł zostać nawet usunięty z listy studentów... Na szczęście tak się nie stało. Dużą popularność przyniosła mu rola Macona w filmie "Uwierz w miłość" (How to Deal) u boku Mandy Moore. Ze względu na pracę przeprowadził się do Los Angeles.

FilmografiaEdytuj

Życie prywatneEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ma 185 cm wzrostu.
  • Ukończył Uniwersytet Cambridge.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki