FANDOM

Trudie.png
Trudie Peterson
Informacje biograficzne
Data urodzenia

1975 rok

Miejsce urodzenia

Grove Hill

Gatunek

Duch

Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Nieznana

Pozostałe biograficzne
Zabity/a przez

Nieznanego mężczyznę

Przyczyna śmierci

Uraz

Aktor/ka

Amanda Detmer

Pierwsze pojawienie

A Few Good Men

Trudie Peterson była najlepszą przyjaciółką Isobel Flemming, kiedy razem uczęszczały do liceum w Grove Hill. Choć była człowiekiem, wiedziała o istnieniu wampirów. Została zabita przez mężczyznę, który zepchnął ją ze schodów w jej własnym domu.

Wczesne lata życiaEdytuj

Trudie mieszkała w Grove Hill w stanie Virginia. Uczęszczała do liceum wraz z Isobel Flemming, z którą była cheerleaderką. Po tym jak Isobel zaszła w ciążę i urodziła dziecko, kobiety straciły ze sobą kontakt.

Sezon 1Edytuj

Elena znalazła Trudie poprzez zdjęcie, na którym była ona oraz Isobel. Kiedy Elena odwiedza ją, Trudie wysyła wiadomość do nieznanego mężczyzny o treści "Jest tutaj". Pokazuje Elenie zdjęcia jej matki i mówi, że straciły kontakt 17 lat temu, kiedy Isobel odeszła aby urodzić dziecko. Elena pijąc herbatę dostrzega, że jest w niej werbena, a Trudie bez wahania wyprasza ją z domu.

Później, mężczyzna w średnim wieku pojawia się w drzwiach Trudie i dziękuje jej za wysłanie wiadomości. Ona jednak odmawia mu wejścia do środka, lecz on przechodzi przez próg, gdyż nie jest wampirem i wtedy gdy Trudie próbuje uciec po schodach, on łapie ją strącając ze schodów, zabijając ją na miejscu.

CiekawostkiEdytuj

  • Była najlepszą przyjaciółką Isobel.
  • Najprawdopodobnie miała tyle samo lat co Isobel.
  • Jej adres to 312 Boulder Ave.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki