FANDOM

Ww
True Lies
Informacje o odcinku
Data premiery

10 październik 2013

Napisany przez

Brian Young

Wyreżyserowany przez

Joshua Butler

Poprzedni

I Know What You Did Last Summer

Kolejny

Original Sin

True Lies jest drugim odcinkiem piątego sezonu Pamiętników Wampirów.

OpisEdytuj

ZAGINIONE OSOBY – Nie mówiąc Elenie, że Stefan zaginął, Damon zwraca się do szeryf Forbes o pomoc w odnalezieniu brata. Elena i Caroline próbują dowiedzieć się, kto tuszuje morderstwa na kampusie, a pewien student z Whitmore, Jesse, daje Elenie intrygującą informację o profesorze Wesie Maxfieldzie. Jeremy zmaga się z powrotem do dawnego życia i wciąż pozostaje jedyną osobą, która może widzieć i rozmawiać z Bonnie, ale nie potrafi przekonać jej, że już czas by powiedzieć innym, iż poświęciła dla niego swoje życie. Po odkryciu, że Silas szuka Katherine, Damon prosi Matta i Jeremy’ego, by nie spuszczali jej z oczu, ale sytuacja szybko wymyka się spod kontroli. Ostatecznie Nadia stosuje przemoc, by zrealizować punkt ze swojego planu.

StreszczenieEdytuj

Bonnie opowiada Jeremiemu, jak zginął jej ojciec. Mówi mu, że Silas szuka Katherine i cokolwiek od niej chce, nie mogą mu tego dać. Jedna z zauroczonych przez Silasa osób rozpoznaje Katherie, ale dziewczyna się jej pozbywa. Wtedy pojawia się Matt z bronią. Stefan wyobraża sobie, że spędza czas razem z Eleną. Elena rozmawia z Caroline. Dowiadują się, że akt zgonu Megan podpisał doktor Maxfield, nie wspominając o ugryzieniu wampira. Damon zaprowadza panią szeryf nad kamieniołom i prosi, by nurkowie go przeszukali, ponieważ tam może być Stefan. Elena i Caroline idą na zajęcia, które prowadzi doktor Maxfield, lecz zostają z nich wyproszone. Panna Gilbert, rozmawiając przez telefon z Damonem, spotyka na kampusie Silasa i bierze go za Stefana. On mówi jej o wydaleniu ze szkoły jej brata. Matt i Jeremy wiozą Katherine. Gdy zatrzymują się na stacji, by zatankować auto, dziewczyna idzie do łazienki i próbuje uciec. Na stacji rozpoznaje ją sprzedawca. Na campusie, w pokoju dziewczyn pojawia się Damon. Później rozmawia z Silasem-Stefanem. Jessie opowiada Elenie o doktorze Maxfield. Ich rozmowę przerywa wtargnięcie Damona, który uderza znajomego dziewczyny. Gdy Matt idzie nazbierać drewna, spotyka Silasa. Ten chce go kontrolować, ale okazuje się, że nie może i zabija chłopaka. Matt wstaje i spotyka Bonie. Ta uświadamia mu, że oboje nie żyją. By wrócić do świata żywych, musi on odnaleźć swoje ciało. Elena jest zła na Damona. Okazuje się, że Silas zauroczył ją, by zabiła swojego chłopaka. Caroline pomaga oprzytomniałemu Jessiemu. Wymieniają poglądy na temat swoich związków. Matt przytula zrozpaczoną Bonnie. Jeremy, jako łowca, próbuje zabić Silasa, jednak tamten pokonuje go. Katherine broni Jeremy'ego i strzela do Silasa. Elena stara się powstrzymać zauroczenie Silasa. Udaje jej się to dopiero, gdy myśli o Stefanie. Do pokoju wchodzi Caroline. Bonnie i Matt szukają ciała chłopaka. Kiedy je znajdują, ten „wchodzi” w nie i jest znów wśród żywych. Silas przychodzi na stację paliw, ale pojawiają się tam Podróżnicy, którzy weszli w umysł Matta. Nadia zabija swego towarzysza, deklarując współpracę z nieśmiertelnym. Elena chce wyjechać, by odszukać Stefana. Podchodzi do niej doktor Maxfield i mówi, że znał jej ojca. Nazajutrz proponuje jej rozmowę. Do Damona dzwoni pani Szeryf informując, że odnaleźli skrzynię. Wampir i Elena jadą tam. Po otwarciu okazuje się, że nie ma w niej Stefana, lecz jest ciało kogoś, kim się pożywił.

ObsadaEdytuj

Postacie główneEdytuj

Postacie cykliczneEdytuj

Postacie gościnneEdytuj

SoundtrackEdytuj

  • Ferras - Don't Give Up
  • Paper Route - Better Life
  • The Rival - Say Now
  • Ellie Goulding - Burn
  • Tyrone Wells - This Moment Now
  • Plumb - Don't Deserve You

CytatyEdytuj

Bonnie: Silas używa swojego umysłu, by kontrolować [ludzi] i znaleźć Katherine.

Damon: Silas tak bardzo tego chce, że jest gotowy zawładnąć całym miastem. My chcemy tego bardziej.

Katherine: To ja jestem tu najważniejsza. Jestem tym, czego każdy chce.

Elena: Stefan?
Damon: Co?
Elena: Stefan jest tutaj teraz.
Silas: Wyłącz telefon.

Caroline: Damon! Ręcznik! Pukaj!
Damon: Caroline, nikogo to nie obchodzi! Nie!

Nieznana kobieta: Wyglądasz jak Elena Gilbert.
Katherine: Właściwie to jestem od niej ładniejsza.

Katherine: A jak myślisz, że przetrwałam 500 lat? To nie przez to, że nie byłam wampirem. To dlatego, że nigdy się nie oglądałam. Nie bądź głupi. Przetrwaj!

CiekawostkiEdytuj

  • Po raz pierwszy pojawia się Wes Maxfield.
  • Katherine przyznaje, że wciągu swoich 500 lat nigdy nie używała broni palnej.
  • Bonnie wyjaśnia Mattowi, że jest martwa i że sama najpierw musi uporać się ze swoją śmiercią.
  • Po raz pierwszy ukazane jest jak pierścień Gilberta działa.
  • Silas mówi po czesku, do Matta: "Odpowiedz mi!"

Wideo promująceEdytuj

The Vampire Diaries 5x02 Extended Promo - True Lies HD00:31

The Vampire Diaries 5x02 Extended Promo - True Lies HD

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki