FANDOM

Tumblr nflppgh8RL1rlvdl7o1 500
Ugryzienie wilkołaka
Podstawowe informacje
Stosowana przeciwko

Wampirom (w tym również Pierwotnym), Czarownicom

Stosowana przez

Wilkołaki i Hybrydy

Śmiertelność

Pośrednio

Ugryzienie wilkołaka, a raczej sam jego jad, jest niezwykle trującym i toksycznym płynem, który jest wytwarzany przez gruczoły ślinowe wilkołaka. Jad najpierw infekuje i osłabia wampira, a na końcu go zabija. Wystarczy jedno ugryzienie wilkołaka, żeby trucizna całkowicie została wchłonięta do krwioobiegu.

Pierwotni nie mogą zostać zabici poprzez ugryzienie wilkołaka. Doznają jedynie halucynacji oraz efektów wytworzonych przez toksynę.

DziałanieEdytuj

Kiedy krew zostanie zanieczyszczona przez jad wilkołaka, serce wampira zacznie pompować toksynę do całego krwioobiegu, co skutkuje zainfekowaniem każdej komórki w jego ciele. Po ugryzieniu wampir miewa halucynacje, zimne poty, dreszcze i mamrotanie. Odstęp czasu między ugryzieniem a zgonem jest nieokreślony.

Lekarstwo na ugryzienieEdytuj

Jedynym lekarstwem, dzięki któremu wampir jest zdolny do przeżycia po ugryzieniu, jest krew hybrydy (Klausa, Hope), która leczy wszystkie szkody wyrządzone przez jad.

Kai, który był zarówno wampirem, jak i cznarownikiem, był w stanie usunąć ze swego organizmu jad za pomocą magii.

Wampiry ugryzione przez wilkołaka/hybrydęEdytuj

Wampiry narażone na działanie jaduEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki