FANDOM

Uroczystość pożegnania lata odbyła się w odcinku I Know What You Did Last Summer na placu miejskim w Mystic Falls. Przewodził jej burmistrz, Rudy Hopkins. Podczas trwania zabawy mieszkańcy spotykali się, jedli i pili.

PrzemówieniaEdytuj

Przemówienie Rudy'ego HopkinsaEdytuj

TVD 1534
Mam nadzieję, że wszyscy dobrze się bawicie? To naprawdę świetne, że mamy naszą tradycję żegnania lata. Moja córka ma swą własną tradycję - pod koniec wakacji objada się watą cukrową. Teraz podróżuje po całym świecie i wysyła swojemu staruszkowi kartki pocztowe ze wszystkich swoich przygód. Rodzina jest jedną z naszych najważniejszych tradycji w Mystic Falls. To właśnie świętujemy podczas dzisiejszego zgromadzenia. Rodzina jako społeczeństwo...

Przemówienie SilasaEdytuj

TVD 1590
[zmusza burmistrza do przekazania mu mikrofonu]
Prawdopodobnie zastanawiacie się, jak to zrobiłem. Cóż, to całkiem prosta kontrola umysłu. Ale, przynajmniej do tej pory, organiczała się do jednej osoby za jednym razem. Ale tego lata spożyłem ogromne ilości krwi i każdego dnia czułem, że staję się silniejszy i silniejszy. I zacząłem się zastanawiać: jakie są ograniczenia dla moich mocy? Na jak wielu ludzi mogę wpłynąć? Na dwoje? Dziesięcioro? Cały plac miejski? Wszyscy przestańcie gadać.
[natychmiast zapada cisza]
Cóż, podziałało. Teraz spróbujmy tak: Niech nikt z was nie wydaje dźwięków ani nie rusza żadnym mięśniem.
[podcina gardło burmistrzowi]
Skoro zwróciłem na siebie waszą uwagę, potrzebuję przysługi. Chcę, żebyście znaleźli kogoś dla mnie. Wszyscy dobrze znacie Elenę Gilbert. Cóż, dziewczyna, której szukam, wygląda dokładnie tak jak ona.

Ważne wydarzeniaEdytuj

  • Matt i Rebekah żegnają się przed wyjazdem dziewczyny. Wspominają dziewczynę, którą poznali na wakacjach - Nadię. Okazuje się, że ukradła ona Donovanowi pierścień.
  • Silas spotyka Liz i pije jej krew. Tłumaczy, że nie jest Stefanem, a co więcej, nie jest wampirem, a następnie wymazuje jej to wspomnienie.
  • Nadia umieszcza w ciele Matta pasażera.
  • Kiedy Rudy Hopkins przemawia, na scenę wchodzi Silas i zmusza go do oddania mu głosu, a następnie na oczach Bonnie i mieszkańców Mystic Falls zabija burmistrza. Zauracza ich do tego, by szukali dziewczyny podobnej do Eleny, czyli Katherine.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj