FANDOM

Uwięzieni
Pamiętniki Wampirów: Uwięzieni
to piąta księga (wraz z Powrót o zmierzchu) napisana przez L. J. Smith. Po raz pierwszy została wydana w 2009 roku.

OpisEdytuj

Elena: Po powrocie z zaświatów usiłuje odnaleźć ukochanego.
Stefano: Wszyscy myślą, że opuścił Elenę dla jej dobra. Lecz on został uwięziony przez Damona.
Damon: Sprzymierzył się z potężną istotą, która rządzi ludźmi z pomocą złych duchów. Ale powoli staje się jej sługą.

Czy Elena zdoła przywołać swe dawne moce, wyrwać Damona spod władzy zła i ocalić Stefana przed losem straszniejszym niż śmierć?

StreszczenieEdytuj

Elena powraca z zaświatów z nadludzką siłą, która sprawia, że tętno jej krwi posiada przytłaczającą i wyjątkową moc, która jest nie do powstrzymania przez żadnego wampira. Stefano ma za zadanie opiekować się Eleną i chce opuścić Fell's Church. Damon chce aby Elena została z nim i rządziła jako jego księżniczka. Kiedy Stefano zostaje wyrzucony z Fell's Church, Damon próbuje przekonać Elenę, że to on jest tym bratem, z którym powinna być... ale ciemność pojawia się w mieście i teraz Damon, wieczny łowca, tym razem staje się zwierzyną. Zaczyna gnębić wrogo nastawione stworzenia, które mogą go opętać bez stresu, o to kto nie tylko pożąda krwi Eleny, ale również jej śmierci.

Poprzednia powieść: Kolejna powieść:
Powrót o zmierzchu Dusze cieni

Więcej z Fandomu

Losowa wiki