FANDOM

Valerie LaMarche - artykuł
Valerie LaMarche
Informacje biograficzne
Data urodzenia

Nieznana

Miejsce urodzenia

Nowy Orlean

Status

Martwa

Powiązania
Rodzina

Nandi LaMarche (córka)

Pozostałe biograficzne
Aktor/ka

Takara Clark

Pierwsze pojawienie

We'll Always Have Bourbon Street (flashback)

Ostatnie pojawienie

Valerie LaMarche była czarownicą z Nowego Orleanu oraz matką Nandi LaMarche. Była właścicielką sklepu z ziołami o nazwie Nadi's Specials.

HistoriaEdytuj

640px-408-0031

Damon dostaje namiary Valerie.

Valerie mieszkała wraz ze swoją córką w Nowym Orleanie w czasie II Wojny Światowej, w swoim sklepie na Bourbon Street. Była odwiedzana przez Damona Salvatore, który chciał jej pomocy w złamaniu Sire Bond. Czarownica powiedziała, że jest to możliwe, jednak musi zabić dwunastu ludzi. Salvatore zrobił to, ale jak się później okazało, Valerie oszukała go, aby być potężniejszą czarownicą i mieć dostęp do ekspresji. Jak wiadomo, wieź łącząca Charolotte z Damonem nie została zerwana. Kiedy Valerie umarła, sklep przejęła jej córka, Nandi, która w odróżnieniu od matki brzydziła się czarną magią.

Wygląd i osobowośćEdytuj

Valerie LaMarche - artykuł 2

Valerie w swoim sklepie.

Valerie była wysoką, czarnoskórą kobietą z krótkimi, ciemnobrązowymi włosami i dużymi oczami w kolorze czekolady.

Niewiele wiemy na temat jej charakteru, ale możemy wywnioskować, że była dobrą matką dla Nandi, lecz należała do czarownic, które nie strzegł dobra i nie były oddane naturze. Żądna większej mocy dopuściła się mordu na niewinnych ludziach. Po tym wydarzeniu nie okazała żadnej skruchy. Nandi ocenia zachowanie Valerie jako hańbę i wstyd.

ZdolnościEdytuj

  • Przywoływanie - akt odwoływania się albo wzywania wyjątkowych form energii przez skupianie na zewnętrznych źródłach prądu.
  • Prekognicja - akt przepowiadania przyszłych wydarzeń opartych z percepcji pozazmysłowej.
  • Perswazja - czarownice mogą kontrolować oraz manipulować umysłami ludzi.
  • Zadawanie bólu - akt tworzenia i zadawania bólu ludziom, a zwłaszcza wampirom.
  • Kontrola nad żywiołami - akt kontrolowania i manewrowania elementami powietrza, ziemi, ognia, i wody.ce.
  • Rzucanie zaklęć - akt zmieniania i/lub panowania nad sytuacją przez wykorzystanie czarów, przekleństwa, lub rytuału, itd.
  • Telekineza - akt kontrolowania i manewrowania ruchem przedmiotów przez umysłowy wpływ.
  • Termokineza - zwiększenie temperatury krwi do stanu wrzenia przez umysłowy wpływ. Jak na razie Davina jest jedyną czarownicą, która może tego dokonać.
  • Sporządzanie eliksirów - akt mikstur browarniczych i eliksirów z cudownymi właściwościami.
  • Umiejętności sensoryczne - niektóre czarownice, jak Davina, są w stanie zmysłowo wykryć magię.
  • Nadzwyczajne dary - niektóre czarownice posiadają dar od natury, który jest wyłącznie ich cechą. Sophie Deveraux ma dar przepowiadania kiedy dziewczyna jest w ciąży.

SłabościEdytuj

  • Niedowierzanie - akt zaprzeczania albo nie wierzenia w magiczny potencjał może spowodować nieumyślnie powstrzymywanie paranormalnej mocy czarownicy.
  • Strach - przygnębiające uczucie wzbudzone przez nieuchronne niebezpieczeństwo, zło, ból, itd., zagrożenie prawdziwe albo wyobrażony sobie; warunek albo uczucie obawiania się może spowodować chwilową utratę mocy czarownicy.
  • Śmiertelność - oparta z faktu, że czarownice są wciąż ludzkie, dzielą wiele z takich samych słabości jako nie-nadprzyrodzone istoty (np. wiek, ścięcie głowy, choroba, sercowe niepowodzenie, uduszenie, itd.)
  • Nadużywanie czarów - nadmierne wykorzystanie czarów może doprowadzić czarownicę do śmierci przez nadmierny wysiłek.

WystąpieniaEdytuj

Sezon 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki