FANDOM

Legacies Key Art Poster

Wampiry: Dziedzictwo (ang. Legacies) to spin-off The Originals. Stacja The CW ogłosiła 11 maja 2018 roku powstanie kolejnego spin-offa obydwu produkcji. Wiadomo, że premiera serialu ma odbyć się jesienią. Zdradzono już niektóre szczegóły dotyczące scenariusza. Fabuła Legacies skupia się na postaci Hope Mikaelson, córce Hayley Marshall i Klausa Mikaelsona. Będziemy mogli śledzić jej poczynania w szkole dla nadprzyrodzonych istot Salvatore Boarding School for the Young & Gifted.

Opis fabuły Edytuj

Przez ostatnią dekadę kultowi bohaterowie i złoczyńcy "Pamiętników wampirów" i "The Originals" zachwycili widzów na całym świecie. Pozostawili po sobie trwałe dziedzictwo w postaci miłości i rodziny, które będzie kontynuowane w "Legacies", emocjonującym, nowym dramacie, który opowiada historię następnej generacji istot nadprzyrodzonych w Szkole Salvatorów dla Młodych i Uzdolnionych. Córka Klausa Mikaelsona, 17-letnia Hope Mikaelson, bliźniaczki Alarica Saltzmana, Lizzie i Josie Saltzman, i inni młodzi, w tym polityczny potomek o imieniu MG oraz tajemniczy Landon Kirby, dorastający do pełnoletności w najbardziej niekonwencjonalny sposób, pielęgnujący to, co w nich najlepsze... pomimo swoich najgorszych impulsów. Czy te młode czarownice, wampiry i wilkołaki staną się bohaterami, którymi chcą być - czy złoczyńcami, którymi się urodzili?"

Walcząc by, chronić swój sekret, swoje miasto Mystic Falls i ostatecznie cały świat, będą musieli polegać na pradawnym folklorze i opowieściach, aby nauczyć się walczyć ze swoimi daleko sięgającymi wrogami.

Bohaterowie Edytuj

Produkcja Edytuj

"LEGACIES" to produkcja Warner Bros.
Producentami są Julie Plec (“The Vampire Diaries”), Brett Matthews (“The Vampire Diaries”), Leslie Morgenstein (“The Vampire Diaries,” “Pretty Little Liars”) i Gina Girolamo (“The Originals”).

Ciekawostki Edytuj