FANDOM

The Island
Wyspa Silasa
Informacje o miejscu
Mieszkańcy

Silas (przez 2 000 lat)

Typ

wyspa

Wyspa Silasa nie posiada oficjalnej nazwy. Jest położona 200 mil drogi od wybrzeży Nowej Szkocji. To tam znajdował się grobowiec Silasa, w którym czarownica Qetsiyah zamknęła go wraz z lekarstwem na nieśmiertelność. Po raz pierwszy wyspa ta została pokazana w odcinku Into the Wild.

HistoriaEdytuj

Ponad 2 000 lat temu potężna wiedźma, Qetsiyah, wysuszyła i uwięziła pierwszą nieśmiertelną istotę na ziemi, Silasa, na wyspie położonej z dala od stałego lądu. Kilka stuleci później górnicy wykopywali studnię w miejscu pochówku czarownika, lecz przydarzył im się wypadek i wykrwawili się na śmierć. Kiedy grupa młodzieży przybyła na wyspę podczas ferii, nie powrócili już do swoich domów - znaleziono ich martwych, wręcz wyssanych z krwi. W 2009 roku profesor Atticus Shane, usłyszawszy legendę o magicznej studni, znajdującej się na wyspie, przybył na miejsce i spuścił odrobinę swej krwi, licząc, że spotka swoją zmarłą żonę. Rzeczywiście, wkrótce zobaczył Caitlin, która opowiedziała mu o Silasie i wyjaśniła, co ma zrobić, by wskrzesić ją i ich tragicznie zmarłego synka.

Sezon 4Edytuj

W Into the Wild, Shane sprowadza na wyspę kilkoro mieszkańców Mystic Falls: Elenę, Damona, Stefana, Bonnie, Jeremy'ego oraz Rebekah, by mogli oni odnaleźć lekarstwo na nieśmiertelność, na którym im zależało. Grupa szybko się rozdziela - Jeremy ginie w tajemniczych okolicznościach, podczas gdy reszta poszukuje go w licznych lasach pokrywających wyspę. Wówczas Shane zbiera wszystkie rzeczy potrzebne do wskrzeszenia Silasa i udaje się w kierunku grobowca czarownika.

W Down the Rabbit Hole, Rebekah, Stefan i Elena przetrząsają wyspę w poszukiwaniu reszty grupy, którzy zniknęli. Pierwotna zdradza swoich towarzyszy, kiedy docierają na skraj klifu, wiedząc, że jest tylko jedna dawka leku. W tym czasie Damon jest zakładnikiem Vaughna i razem zmierzają w stronę pieczary Silasa. Ostatecznie wszyscy dostają się na miejsce, gdzie czeka ich niespodzianka. Śledząca ich Katherine także dociera do grobowca i udając Elenę, karmi Silasa krwią Jeremy'ego, który w wyniku tego umiera.

W Stand By Me okazuje się, że Elena i Stefan opuścili wyspę wraz z ciałem Jeremy'ego, podczas gdy Damon i Rebekah pozostali na niej, poszukując Bonnie, która zaginęła. W rzeczywistości dziewczyna przebywa wraz z Atticusem Shane (tak naprawdę wciela się w niego uwolniony Silas), który usiłuje jej pomóc. Vaughn atakuje Damona, ale wtedy Salvatore oraz Rebekah unieszkodliwiają łowcę. Dziewczyna prowadzi więźnia do pieczary, w której pozostawia go na pewną śmierć. Damon odnajduje Bonnie i zabiera ją do domu, a Rebekah pozostaje na wyspie, gdzie znajduje ledwo żywego profesora Shane'a.

W Bring It On, Rebekah ujawnia, że prawdziwy Shane zmarł tuż po tym, jak znalazła go na wyspie.

MiejscaEdytuj

GościeEdytuj

GaleriaEdytuj

Zobacz równieżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki